Leapsa #1

by - noiembrie 24, 2013

SACRIFICIUL CARTILOR

Am furat leapsa de pe Fantasy Books 3:)

1. O carte mare: Sa incepem totul cu Apocalipsa Zombie. Sa spunem ca te afli intr-o librarie, uitandu-te printre rafturi, cand BAM! ZOMBIE ATACA! Un anunt apare la toate posturile in care spune ca armata a descoperit ca slabiciunea zombilor sunt cartile foarte mari. Ce carte laudata de toata lumea, dar pe care tu o urasti si care este o carte mare o arunci catre zombie pentru a-i elimina?

Hmmm... Destul de greu. Ar fi Hex Hall, insa nu-i foarte mare. Asta e! O sa devin un zombie :P
Hex Hall - Rachel Hawkins

2. O continuare: Sa spunem ca tocmai ai plecat dintr-un salon cu o noua tunsoare cand BOOM: ploaie torentiala. Ce continuare a unei carti ai alege sa o folosesti pe post de umbrela?

Mda... Cred ca aleg Chloe King vol 3 pentru ca primele doua volume le-am citit dupa ce am vazut serialul si mi s-au parut bune, iar cand mi-am luat si eu dupa un car de ani volumul 3, magia disparuse si nu mai aveam chef de continuare :(
Aleasa, Cele noua vieti ale lui Chloe King, Vol. 3 - Liz Braswell (Celia Thomson)

3. O carte clasica: Sa spunem ca esti intr-o ora de lectura cu profesorul tau de romana care vorbeste incontinuu despre acea carte clasica ce a schimbat lumea, care a revolutionat literatura si tu deja nu vrei sa mai auzi nimic despre aceasta carte asa ca o arunci in fata profesorului, pentru ca stii ce? Acea carte este idioata si merita sa primesti detentie din cauza lucrului facut doar pentru a le arata tuturor ce simti. Ce carte clasica ai alege?

Ciresarii? Morometii? Sa mai dau exemple? :))
Ciresarii. Vol. 1 - Cavalerii florii de cires - Constantin Chirita

4. Cartea pe care o urasti: Sa spunem ca esti in biblioteca cand BAM! Incalzirea globala explodeaza si lumea de afara ingheata. Esti blocata si singura ta sansa de supravietuire este sa arzi o carte. Care este prima care la care te-ai duce, cartea pe care o urasti, care carte nu ai regreta sa o arzi?


Oricat de oribila ar fi, nu m-as indura sa arunc o carte in foc. Aici zic pas. Bine, poate un clasic, chiar nu stiu acum. Tot ceva din Ciresarii mai mult ca sigur :))
Ciresarii. Vol. 2 - Castelul fetei in alb - Constantin Chirita

Ramane sa completeze si celelalte admine, daca vor ;)

You May Also Like

0 comments