The Art Of Getting By (2011) - Recenzie

by - martie 29, 2014


Pe scurt:


"George e un adolescent singuratic şi pesimist până la a fi fatalist. El a ajuns aproape de absolvire fără a munci vreodată, cu adevărat, la ceva, în toată viaţa lui. Circumstanţele îl fac să se împrietenească cu Sally, o fată foarte populară, dar complicată. Ea îşi dă seama că are multe în comun cu George şi că sufletele lor sunt asemănătoare."









Parerea mea:
Abia am vazut filmul (acum cateva minute) si nu stiu daca mi-a placut sau nu. Adica dupa descriere si trailer pare interesant. Okay, povestea unui adolescent, intrat intr-un fel de depresie care isi pune intrebari legate de univers si existenta - suna cam ca mine, hmm? - si ma rog, actor dragut plus Emma Roberts. Pana aici e super, dar m-a dezamagit relatia dintre ei. Da, lui George ii placea de Sally. Da, Sally era o rebela. Da, au ajuns sa fie impreuna - intr-un fel -, dar nu vad farmecul "realtiei" lor. 
George e un artist neinteles si Sally e o tipa rebela. Poate ca ea e impulsul lui George, impulsul de a fi fericit din nou, de a trai. Era mai frumos daca povestea lor ar fi mers asa, neinteleasa. Mi s-a parut o porcarie spre final, adica de ce Sally ajunge cu un tip mai invarsta cu vreo... 5 ani sau nu stiu, care e tot artist ca si George? De ce vietile lor se despart la un moment dat, iar reintalnirea lor e asa de brusca, dar totusi previzibila?
Of, m-a lasat cam rece finalul, dar mi-a placut foarte mult de tipul care l-a jucat pe George. Nu cred ca as fi vazut alt tip jucand rolul, sau reprezentandu-l la fel de bine. Emma? Ei bine, nu mi-a placut de personajul ei sau cum a juncat sau altele, iar mie, de obicei, imi place de Emma. (The Hell, Girl???)

Oricum... Voi l-ati vazut? Pareri? Intrebari? Ceva? Orice...?



Nota:


Trailer:


You May Also Like

1 comments

  1. A început frumos şi s-a terminat prost. Nu mi-a plăcut deloc de tipă şi sfârşitul a fost aiurea. Mă aşteptam la ceva mai frumos, gen un final fericit sau măcar un final trist care să nu te bage în ceaţă.

    RăspundețiȘtergere