In curand la Editura NEMIRA!

by - aprilie 15, 2014


"Al doilea volum din SAGA UMBRELOR

Războiul a fost câștigat de Ender Wiggin și de armata sa de copii luptători. Dușmanul este distrus, rasa umană este salvată. Spre deosebire de Ender, luptătorii săi au plecat acasă la familiile lor împrăștiate pe tot globul. Școala de Luptă nu mai există, dar, odată dispărută amenințarea externă, Pământul se transformă din nou într-un câmp de bătălie. Națiunile vor să-și declare iar suveranitatea. Copiii de la Școala de Luptă sunt mai mult decât eroi; sunt potențiale arme ale țărilor care îi controlează. Rând pe rând, toți membrii armatei lui Ender sunt răpiți. Scapă doar Bean, care-i cere ajutorul lui Peter, fratele lui Ender."



You May Also Like

2 comments

  1. hi..Acum am găsit bloguleţul şi e foarte drăguţ am văzut unele aspecte ce m-au amuzat. Apropo drăguţ aspect. Şi acum...hm eu nu am citit jocul lui Ender, mă gândesc că prezentul volum face parte din această serie nu? ...Dar, mă gândesc să îl lecturez cândva. Am atâtea cărţi în plan. A citit vreuna din voi această serie, dacă da ce impresie a lăsat asupra voastră? ...Cu dra Krisszu

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nu, nu am citit seria. Am auzit de film, dar nu l-am vazut inca. Pare interesat, dar cam mult SF. Poate merita o sansa :)
      Multumim :3
      D & L

      Ștergere