In curand la Editura EPICA!

by - august 24, 2014


"Războiul mi-a răpit totul. Familia. Casa. Inocența. Într-o țară devastată de conflicte armate și ruinată, o tânără orfană ca mine are foarte puține variante pentru a supraviețui. De aceea, fac ceea ce fac ca să trăiesc, ca să mănânc, și mă străduiesc din răsputeri să nu iau în seamă prețul plătit de sufletul meu. Inima îmi este pustie, iar existența, plină de durere.
Iubirea pare un lucru imposibil pentru mine.
Dar, totuși, într-o zi, l-am întâlnit pe EL.

Războiul este iadul. Ca să poți să fii capabil de fapte care ți se cer să le faci atunci când ești la război, e nevoie să-ți sacrifici o parte considerabilă din însuși sufletul tău. Trăiești cu frică, trăiești cu vinovăție, trăiești cu coșmaruri. Dacă n-ai trecut prin așa ceva, n-ai cum să înțelegi. Războiul nu lasă loc pentru iubire, nu lasă loc pentru tandrețe sau duioșie. Trebuie să fii dur, impenetrabil, și pregătit pentru luptă în fiecare clipă a fiecărei zile. Doar pentru o fracțiune de secundă dacă-ți pierzi concentrarea, ești mort.

Acum, singura capabilă să-mi salveze viața este EA."




You May Also Like

2 comments

  1. Sunt curioasa cum va fi "Raniti", am un sentiment bun in privinta ei :)
    Despre "Populara" nu stiu ce sa spun, am auzit multe despre ea, dar parca nu sunt prea curioasa in privinta ei.

    RăspundețiȘtergere
  2. Am evitat cartea aceasta inca de cand a aparut. Nu stiu de ce insa faptul ca tine de razboi, nu prea m-a atras. Nu am citit nimic de Jasinda Wilder insa vreau sa citesc Ma pierd in tine. :)

    RăspundețiȘtergere