Despre Kiliprim

by - octombrie 30, 2014



Heey :) 


Tocmai ce m-am intors de la Unirii de la Targul de carte Kiliprim de care v-am povestit intr-o postare anterioara. Sincer? Nu a fost mare lucru de capul lui. Au fost cateva reduceri buuuunee de tot si am profitat, dar la unele edituri nu au prea fost reduceri wow + ca nu a prea fost ce mi-am dorit in materie de edituri. Litera, Nemira, Tritonic, Trei, Rao, Polirom si cam atat. Dintre toate, Tritonic a avut cele mai bune preturi si chiar ca WoW. Majoritatea cartilor au avut reduceri ca pe Elefant sau Libris, asa ca nu a fost mare diferenta. Am plecat cu 3 carti pe care mi le doream de ceva timp si per total am dat 40 lei. Ma multumesc cu ceea ce am luat si cu preturile cartilor - mai multe in rubrica IMM :D




Preturile au fost cam asa, in mare: la editura Rao, Polirom, Nemira - cam ca pe site-uri, nu m-am uitat la ceva in mod special (parca Tronul de Clestar era vreo 20 lei - prima carte -, dar nu stiu sigur =D) -, la Litera nici nu m-am uitat, la Tritonic au fost preturi unice de 10 lei, 5 lei si - O DA - 2 lei (sau cum spunea o doamna ce cumpara: "un leu si nouazeci chiar" :)) ). Carti precum Luna plina si A doua luna plina la 5 lei, iar cartile fantasy la 2 lei. O da baby! Iar la Trei au fost cateva reduceri bune la cartile mai vechi si pe la seria neagra daca nu ma insel, dar cele de la Young Fiction Connection au avut reduceri cam ca pe site-uri. Ma bucur ca am gasit Playlist pentru Nick si Norah - #YAY #HAPPYPINGUDANCE



Ceea ce n-am inteles sunt standurile cu pietre semi-pretioase. Adica e Kiliprim. Se presupune ca-s carti, nu? Si ok, sunt si pietre, dar las-o-ncolo de treaba ca nu dau pe un breloc de telefon cu porc mistret (prietenul secret al tigrului aka zodiac-chinezesc aka poveste-lunga) 18 lei ca ma fereste de balauri. Serios oameni buni!




Hmm, revenind la targ, sper ca la Gaudeamus sa fie ceva mai mari reducerile, iar daca nu, macar sa avem parte de multe lansari de carti bune - si pe care le asteptam de ceva timp ^.^


Voi ati fost? Cum vi s-au parut reducerile? Ce v-ati luat? :)

- Diana

You May Also Like

0 comments