In mintea unui blogger - Partea I (Primele 33 de intrebari)

by - octombrie 11, 2014

Pam Pam 3:)
Am vazut aceasta provocare aici si ne-am gandit sa raspundem si noi la seturile de intrebari. 
BAM!


1) Sexul?
Diana: Feminin, dar in majoritatea timpului pinguin =D
Laura: femnin si chiar imi place.

2) Dacă ai putea întâlni pe oricine de pe Pământ, cine ar fi?
Diana: Omg omg, trupa preferata :O




Laura: O jesus, probabil membrii a cel putin 4 trupe si Jessica Lange si Gabriella Wilde, chiar as putea continua o eterniatate, sunt asa multe persoane pe care vreau sa le intalnesc, ATAT DE MULTE...

3) Ia cartea care îți este cel mai aproape, dă la pagina 23, transcrie rândul 17.
Diana: "Istiklal. "Tot timpul ploua cand ies din casa..." Am intrat in ("Apartamentul" - Hakan Bicakci)
Laura: "Neferat m-a privit sia clipit de cateva ori, ca si cum ar fi revenit treptat de pe un taram indepartat, tare indepartat, pe care o purtasera aminirile." ("Casa noptii-Tradarea" P.C Cast-Kristin Cast)

 4) La ce te gândești în majoritatea timpului?
Diana: La multe chestii ca de exemplu: A) ce as face cu toti banii daca as fi bogata, B) ce sa scriu pentru viitoarea mea carte, C) daca pinguinii au sentimente, D) urasc pe toata lumea, E) mi-e somn, foame si vreau acasa :D

Laura: Hmm cred ca la viitor, da probabil ca da, si nu e nimic ciudat ca ma gandesc la persoane de sex feminin, care arata perfect si ca intr-o zi vreau sa fiu ca ele, serios nu e ciudat =)))

 5) Ce scrie în ultimul mesaj primit de la cineva?
Diana: "Ne vedem sus la Mc la Unirii" :)))
Laura: "Holy fuck am pierdut metroul"

 6) Dormi îmbrăcat/ă sau nu?
Diana: Aici depinde de imprejurari 3:) #ifyaknowwhatimean lol, imbracata.




Laura: Opss


 7) Care este cel mai straniu talent al tău?
Diana: Pot manca o gramada de mancare fara sa vomit =D ma mandresc cu asta, am stomac tare.



Laura: wtf talent ?! 

8) 
Diana: "Fetele…bune sunt fetele rele care n-au fost prinse" (lol, 5sos <3)
Băieții... cum de ne plac cei mai nepotriviti?!

 9) S-a scris vreun cântec sau poem despre tine?
Diana: DA! One Direction! My love. Pff. Not really!



Laura: O DA BABY BASTILLE MA IUBESC!!!!


 10) Care a fost ultima dată când ai făcut “the air guitar”?
Diana: Bai eu daca sar sigur ajung pe burta :))



Laura: Nu imi amintesc, desi la cate lucuri tampite fac in statie la masina, nu m-ar mira sa fi facut asta acolo ultima data.

 11) Ai vreo fobie mai stranie?
Diana: Daaa! Metroul. Si usile rulante. Iad! Iad, va zic >.<
Laura: INSECTELE MA FAC SA PLANG NICI MACAR NU GLUMESC.

 12) Ți-ai blocat vreodată vreun obiect străin în nas?
Diana: Pff... nuu.



Laura: Ughhhhh...da, cand aveam 4-5 ani mi-am bagat vata pe bat, nu a fost foarte placut =)))))

 13) Ce religie ești?
Diana: Ortodoxa.
Laura: Ortodoxa

 14) Când te afli afară, care este lucrul pe care îl faci de obicei?
Diana: Merg la liceu. Sau ies cu colegii. Sau cu prietenele. Sau mergeam - pff - la lectiile de chitara =P
Laura: Pai clar lucrul pe care il fac cand sunt afara cel mai des sunt glumele.

 15) Preferi să fi în fața sau în spatele camerei?
Diana: Daca e aparat foto, in spatelel lui. Daca e camera video, de ce nu, in fata ei *.*



Laura: In fata lui, adica heyyy nu se stie niciodata cand aparatul va spune "O azi arati bine"

 16) O întrebare simplă, dar extrem de complexă. Trupa favorită?
Diana: ATL, 5SOS, FOB, P!ATD, mai scriu? :D

Laura: Trupa favorita favorita-5SOS, dar All Time Low si The 1975 si VW au un loc special in inima mea. 

 17) Care a fost ultima minciună pe care ai spus-o?
Diana: "Si cand vad usile rulante de la Bershka, o iau pe partea cealalta, prin magazin" - pff, de fapt indur alea 10 secunde. Trec cam des prin iad O.o
Laura: "Tipul ala nu e genul meu" geee era in spatele meu BUN MOMENT SA FAC PE IREZISTIBILA.

 18) Crezi în karma?
Diana: Poate... Nu stiu... Cert e ca lucruri rele si bune li se intampla tuturor, doar ca uneori mai exista si influente din afara 3:]
Laura: nu, nu chiar.

 19) Ce înseamnă URL-ul (numele site-ului) tău?
Diana: Haha, intrebarea asta imi place :-) Vreau sa cred ca fiecare o intrepreteaza cumva si are o interpretare proprie. Cert e ca trebuie sa visam :3
Laura: Diana ai spun-o bine !


20) Care îți este punctul tău slab; dar cel forte?
Diana: Sportul claaarrr. Scrisul si creativitatea ^,^
Laura: BOYS WITH GREEN EYES. Rabdarea 

 21) Ai vreo pasiune pentru o celebritate? Dacă da, care e?
Diana: Ashley Benson :P~ 
O ador!



Laura: JESSICA LANGE THE QUEEN



 22) Ai făcut vreodată baie în pielea goală în public? (skinny dipping)
Diana: :O NU
Laura: WHAT????

 23) Cum scapi de nervi?
Diana: Mi-i vars pe cineva sau, intr-un final, ajung sa sparg ceva de prin casa :))) Jk, prin muzica. Calmeaza :3
Laura: Personal, pe mine plansul ma calmeaza, ma descarc mult mai usor asa fara sa imi inrautatesc situatia.

 24) Ai vreo colecție de ceva anume?
Diana: Am tot incercat sa incep o colectie si cred ca cea mai completa e cea cu autocolante cu animale :))) 
Laura: Am colectionat chestii de cand ma stiu, de la revistele Barbie pana acum, cand "colectionez" e mult spus dar pastrez toate bonurile de unde cumpar orice.

 25) Preferi să vorbești la telefon sau să faci video-chat?
Diana: Telefon!



Laura: Prefer mesajele, deci da telefonul

 26) Ești fericit cu persoana care ai devenit?
Diana: Eh, se putea si mai bine :))
Laura: Idk man chiar imi place de mine asa:))))

 27) Care este sunetul pe care-l urăști; dar cel pe care-l iubești?
Diana: Urasc: plecaitul (gumei, in timpul mesei...), galagia vecinilor (DE.ORICE.NATURA :O), "melodiile orientale" #palmface. Iubesc: melodiile bune, vocile persoanelor apropiate :)



Laura: Urasc galagia in locuri nepotrivite, vocile persoanelor pitigaiate, nu am nimic cu ele dar par fortate si ma deranjeaza si iubesc sunetul frunzelor toamna cand calci pe ele, ador si sunetul pe care il fac hartiile vechii si vocile persoanelor cu defect de vorbire, o jezz au o pronuntie atat de draguta

 28) Care este cel mai mare "Daca" al tău?
Diana: "Daca nu faceam aia... (nu) se intampla X lucru"
Laura: "Daca mami ma ducea la balet cand eram mica as fi avut picioare perfecte acum" =))))

 29) Crezi în fantome? Dar în extratereștrii?
Diana: Da :O 
Cum adica, daca or sa ne invadeze extraterestrii sau o sa vad vreo fantoma? 
Tre' sa fiu pregatita B-)



Laura: mult spus ca cred in ele, dar cei drept fantomele tot timpul mi s-au parut fascinante.


 30) Scoate brațul drept în afară, care este primul lucru pe care îl atingi? Fă la fel cu brațul stâng.
Diana: In dreapta am o carte (lol) si in stanga am draperia. 
Laura: Stau in mijlocul patului bitches, ating doar aerul =)))))

 31) Îți plac jocurile video?
Diana: Pac-man se pune? :)))
Laura: O DAAAA, sunt un criminal in serie acolo 

 32) Care este cel mai oribil loc în care ai fost?
Diana: LA METROU :O + 104 T-T
Laura: Am urcat o data intr-un pod, chiar sunt stranii locurile astea 

 33) Ce preferi: Nordul, Vestul, Sudul sau Estul țării?
Diana: Suuuuuud...-Estul?!
Laura: Raman la pat, sry :)))

Si cam astea au fost :D

You May Also Like

0 comments