Draga Mos Craciun...

by - decembrie 21, 2014



... sau lista inedita de cadouri pe-care-le-as-vrea-de-Craciun-dar-sunt-sigura-ca-n-o-sa-le-primesc :)

Sunt ataaaaat de multe lucruri pe care mi le-as dori Craciunul asta! Hmm, precum zapada sau sa vizitez targurile de Craciun sau pe-oricare-din-"my baes"-cu-fundita sau sa am patul reparat sau o camera mai mare sau sa fac baie in banii pe care i-as castiga la loterie ca un Miracol de Craciun. Mda, asta n-o sa se intample vreodata! 



Desi am foarte FOARTE multe carti necitite, prea putin probabil ca Mos Craciun sa-mi mai aduca altele, dar totusi imi doresc cateva carti dupa care am salivat ceva timp ^^"


De cat timp imi doresc seria asta si cred c-am sa mai astept pana la primul salariu ca s-o am *.* 
#ugh #:'(


Pentru ca au aparut de curand si sunt autorii mei preferati: "Fulgi de iubire" #LetItSnow de JG si "Dragostea mea mi-a daruit..." coordonata de Steph ^.^


O da, baby! Ati vazut primul film? Nu?! Pacat! Dylan my baby si Kaya o da, merita!!! Si Diana acum vrea cartile pe care sigur n-o sa le aiba prea curand :'(


Draga Mos Craciun, nu stiu unde esti acum, dar book setul asta e asa e important pentru mine incat nu-mi aduc aminte de ce-l vreau asa de tare *-*. A da, poate pentru ca e cu vampiri. Sau poate penru ca arata genial. Sau poate pentru simplul fapt ca negasirea lui pe piata ma intriga al naibii de tare. #INeedToHaveIt #LikeNow

Hmm, cu cartile cam atat... As avea si cateva haine pe care mi le doresc, dar pff, chestii de fete, n-o sa va pese... A, bine, bine, sigur se gasesc cateva cititoare care sa ma inteleaga ^^" #hug
N-o sa va torturez prea mult #pinkypromise


Esarfa si fusta de care m-am indragostit la propriu *.*


Sugar Honey Ice Tea! Numai uitati-va cat sunt de minunate #dead *-*


Oh, si pentru ca am in minte doua albumuri geniale, le trec pe lista de dorinte - mda, nu mai e mult pana la prima pensie

Fall Out Boy - Save Rock and Roll
Ed Sheeran - X

P.S. Pozele nu-mi apartin, ci sunt luate de pe net :D

Ce cadouri va doriti de Craciun - mai mult sau mai putin inedite? 

- Diana

You May Also Like

0 comments