In My Mailbox #10

by - decembrie 01, 2014


Stiti cat de mult imi place rubrica IMM? Aproape la fel de mult ca cea cu Leapsa ^^



Cele 4 carti de mai sus - + "Darul lui Jonas" care e la Laura - sunt de la Gaudeamus. Vedeti, v-am spus ca nu mai cumpar asa de multe carti ^^" #pecinepacalesc #pff


"Casandra" am primit-o pentru recenzie de la Editura Univers - si pana acum e destul de interesanta -, revista Cosmo care arata asa de bine *.* luna asta, dar are cam multe reclame :/ + revista Glamour careia am uitat sa-i fac poza & *drums* MY BABY IMAGINE DRAGONS SI AL LOR ALBUM #angelssinging :))


Semnele de carte pe care le-am primit de la autoare ^.^ 

THANK YOU SO MUCH KATIE!


Siiiiiii minunatia asta pe care am luat-o de la Gaudeamus :3 #love #love #love
#imnotobsessed =D

Hmm, cam astea ar fi. Voi ce-ati mai primit/cumparat/castigat/etc.? =)

- Diana

You May Also Like

0 comments