Leapsa: Problemele cititorilor

by - decembrie 14, 2014

Diana se plictiseste. Diana vrea sa faca o leapsa. Vede o leapsa draguta pe Jurnalul unei cititoare. Vede ca DHW a fost tagguit (asta e cuvant, right?). Multumim Ghanda ^^ #hugs


1. Ai sute de cărți care așteaptă să fie citite, cum naiba alegi dintre ele care să fie următoarea ta lectură?
Hmm, buna intrebare. Idk, presupun ca e in funcie de starea de spirit... In ultimul timp am citit numai carti YA sau deloc-fantasy, asa ca presupun ca urmatoarea carte va fi ceva fantasy - imi e dor :3 -, insa cred c-o sa ma trezesc citind tot o carte YA - #blestematafituedituratrei #ugh


2. Ești la jumătatea unei cărți și nu-ți place. O lași baltă sau continui să citești? 
De obicei incerc sa trag de mine ca s-o termin - mai ales daca am citit mai mult de jumate (aka "De 19 ori Katherine") -, dar unde nu se poate, nu mai insist... (aka "Divergent" volumul 2 sau "Harry Potter").


3. Vine sfârșitul anului, iar tu ești atât de aproape, dar atât de departe de a-ți atinge numărul de cărți pe care ți le-ai propus să le citești anul ăsta. Mai încerci să prinzi din urmă? Și dacă da, cum? 
De anul trecut am inceput sa-mi notez ce carti citesc si perioada in care le citesc, dar nu mi-am propus sa ating un anume numar de carti citite - bine, poate sa fie mai multe ca anul trecut, ceea ce nu s-a intamplat. Nu mai am cum sa citesc inca 10 carti pana la sfarsitul anului, dar incerc sa-mi impun sa citesc mai multe anul viitor - si tot asa sperand ca o sa termin de citit toate cartile din biblioteca.


4. Coperțile unei serii care-ți place nu se potrivesc. Cum reacționezi? 
#CRY
Hmm, pana acum copertile au fost destul de okay. Nu stiu cum as reactiona daca nu mi-ar placea copertile unei serii preferate... Probabil as fi dezamagita. Am observat ca si coperta conteaza atunci cand te bucuri de o carte. Daca nu-ti place coperta, cartea nu ti se mai pare atat de grozava - sau cel putin mie =D


5. Toată lumea iubește o carte care ție nu-ți place. Cu cine totuși împărtășești opinii asemănătoare? 
Cu voi ^^" Poate ca unii dintre voi sunt de aceeasi parere cu mine, altii nu. E okay atata timp cat nu exageram.


6. Citești o carte și ești aproape de a începe să plângi în public. Ce faci? 
Diana. Nu. Mai. Plange. In. Public. 


7. Ultima carte dintr-o serie care-ți place tocmai a apărut, însă nu mai ții minte nimic din volumele anterioare. Recitești volumele? Sari peste ultima carte? Cauți rezumate? Plângi în frustrare??? 
Nu stiu. Nu. Da. DA. O, Doamne, asta cred ca e blestemul unui cititor!!! Ugh, tocmai ma gandeam la Jurnalele Vampirilor: as vrea sa incerc noul ciclu + cele doua carti din ciclul "Vanatorii" si nu stiu cum o sa pot. La capitolul asta in capul meu e un talmes-balmes: Jurnalele lui Stefan + primele 4 volume din JV versus serial. Totusi cred ca o sa citesc niste rezumate inainte sa ma apuc de celelalte 5 carti - de preferabil cand serialul e in pauza dintre sezoane ^^"


8. Nu vrei ca nimeni, NIMENI, să-ți împrumute cărțile. Cum le spui oamenilor, politicos, „nu” atunci când te întreabă? 
De obicei imprumut carti numai oamenilor de maxima incrdere, dar cand nu vreau pur si simplu spun nu sau inventez ceva cat de cat credibil 3:) 


 9. Ai început și ai lăsat baltă cinci cărți luna trecută. Cum treci peste sentimentul enervant de neputință când vine vorba de citit? 
Fac o pauza. O da, am facut asta. Nu mai aveam chef sa citesc nimic si de obicei daca o carte nu mi-a placut, prea putin probabil sa-i mai dau vreo sansa...


10. Sunt atât de multe cărți care apar în această perioadă și abia aștepți să le citești! Cât de multe dintre ele chiar îți cumperi? 
Cele de maxima importanta. Adica pe toate :/ Dar cum Diana-nu-mai-cumpara-asa-de-multe-carti-pana-nu-le-termina-de-citit-pe-cele-pe-care-le-are-deja, prefer sa ma leg la ochi, sa ma bag sub patura, sa-mi iau ursuletul si sa plang. "Lumea e asa de nedreapta!"


11. După ce ți-ai cumpărat cărțile pe care abia așteptai să le citești, cât timp va mai trece până când chiar vei începe să le citești? 
Pff, pff, pfff. O zi, doua luni, un an, poate chiar o saptamana :D


Dau leapsa mai departeeeee blogurilor: Walking on letters, RIOT! books, Meduza blanda ... si nu mai stiu... presupun ca tuturor celor care vor s-o preia - cu vechea rugaminte ^^"

- Diana

You May Also Like

0 comments