Top 5 Wednesday: Seriale preferate

by - aprilie 29, 2015

Heeeyy, credeati ca am uitat de topul de azi? Ei bine nu, insa am venit cu ceva mai diferit. Daca pana acum am vorbit doar de carti, am zis sa mai schimb putin ideea si sa generalizez topul, asa ca astazi o sa va prezint un top de 5 seriale preferate ^_^

5. "The Flash" - Am vazut pe tumblr niste gif-uri si am fost curioasa in legatura cu serialul. Mi-a picat fisa mai tarziu ca e spin-off dupa "The Arrow" - ca dovada ca planuiesc sa ma apuc de el. Imi place povestea si toata ideea asta de aducere in prim-plan al vechilor supereroi ma incanta nespus ^_^


4. "The Originals" - Spin-off dupa TVD. Am incercat sa ma uit odata la el, insa nu m-a prins. A doua oara se pare ca a fost cu noroc! Mai ales ca voiam sa stiu ce se mai intampla cu Klaus :3


3. "The Vampire Diaries" - Inevitabil si surprinzator :)) Desi sunt o fana a serialului, povestea si toata harababura asta cu Elena si Stefan sau Elena si Damon m-a cam plictisit. Bine ca a aparut Caroline #godbless


2. "Teen Wolf" - Claaar unul dintre serialele mele de suflet pe care vi-l recomand! Nu va lasati plictisiti de primul sezon pentru ca urmatoarele sunt atat de WOW incat vin ca o palma, un dus rece sau un blow mind :D


1. "American Horror Story" - Ce pot sa zic? Sunt innebunita pana peste cap de serialul asta - pff, se vede nu ^^" - mai ales ca mereu informatiile sunt tinute secret - nu tu cast, sinopsis sau triler - sau sunt amanate cat se poate de mult. Vi-l recomand, fiind un serial dark, horror, presarat cu o comedie neagra si care va tine cu sufletul la gura pana la sfarsitul episodului. Oh, si in fiecare sezon e cate o noua poveste, asa ca n-aveti cum sa va plictisiti! 


Cam asta e topul meu, ce-i drept ar mai fi fost seriale care mi-au placut, insa astea ar fi obesiile de moment :D Voi ce seriale urmariti si mi-ati recomanda? :)

- Diana

You May Also Like

3 comments

  1. TVD, TO şi Teen Wolf sunt serialele mele preferate alături de The 100. L-a văzut vreuna dintre voi? :)

    RăspundețiȘtergere
  2. Ma uit la aceste seriale, si sunt foarte faine. Iar Flash este super este interesant actiunea este foarte captivanta dar si faptul ca mai apar crossover'uri intre Arrow si The Flash m-a facut sa devin fana a acestui serial.

    RăspundețiȘtergere
  3. Ador Teen Wolf. Abia aștept sa apara sezonul 5. Ma uit si la TVD si Originals, dar doar din plictiseala. TVD zici ca a devenit foarte slab dupa sezonul 3. Devenea din ce in ce mai slab cu fiecare episod. Înainte era mai dark, mai mistic, acuma... meh. Iar American Horror Story e tare. Mai ales ca fiecare sezon e altfel. Abia aștept sa o vad pe Lady Gaga in sezonul 5. Sunt chiar curios ce rol o sa aibă.

    RăspundețiȘtergere