A little update

by - mai 13, 2015

Hey, dreamers!

Ce mai faceti? Am ramas putin in urma cu noutatile din ultimele zile, asa ca am sa fac un mic update in aceasta postare ^^"

Cu totii o stim pe Cara Delevingne, cel putin acum cand "Paper Towns" incepe sa aiba un succes international. Desi a inceput ca model, Cara si-a asigurat viitoarele aparitii cinematografice. Am aflat ca va aparea in "Suicide Squad", iar acum se pare ca in 2017 o vedem in "Valerian and the City of a Thousand Planets". Filmarile incep in decembrie, iar eu abia astept s-o vad pe Cara in rol de actrita. :)

Suicide Squad
Valerian and the City of a Thousand Planets

Va aduceti aminte de Maddie Ziegler? Nu? Atunci sigur o stiti din clipurile cantaretei Sia. Mica acrobata de numai 12 ani va aparea intr-un episod din bine cunoscutul serial "Pretty Little Liars". Mai jos aveti cateva poze, iar ceea ce o sa iasa, ramane sa vedem in episodul viitor ;)


Va aduceti aminte de "The Mortal Instrument"? Ecranizarea celebrei serii cu acelasi nume care nu s-a ridicat la inaltimea asteptarilor are parte acum de un serial tv. ABC Family a cumparat drepturile pentru o a doua ecranizare si deja avem o parte din cast.


De asemenea, cartile au primit hainute noi :3


In ceea ce ma priveste, zilele astea am fost destul de ocupata. Am fost la ONGfest in Herastrau, la o proiectie la Elvira Popescu, am avut teze si un concurs la istorie. Bine macar ca am scapat de ele... oarecum ^^" Cu cititul merg destul de greu. Am facut o pauza, dar am sa revin in forta cat de repede pot! Pregatiti-va pentru avalansa de recenzii 3;)

Surse: X | X | X

- Diana

You May Also Like

1 comments

  1. Foarte frumosi actori alesi pentru serialul Shadowhunters. ;) Iar copertile de la sfarsit sunt extraordinare, foarte tari!

    RăspundețiȘtergere