E oficial vara!

by - iunie 01, 2015

Ahoi, micutilor si la multi ani de ziua copilului ^^"

Vara... Soare, vacanta, excursii, intalniri, experiente, fericire, carti, filme... 

In vara asta mi-am propus sa fac atat de multe lucruri si sa ma organizez atat de bine incat daca totul ar iesi perfect n-as mai fi eu. Incep timid cu cateva lucruri pe care trebuie sa le fac neaparat pana ce trece vara si planuiesc sa experimentez atat de multe lucruri noi, sa ma bucur atat de mult de fiecare clipa si sa fiu pur si simplu mai fericita :) Asa ca m-am gandit la un mic "proiect": #100happydays challange. Ei bine, nu m-am gandit eu sa-l inventez, ci sa-l preiau. Mici motive de fericire zilnica ce vor fi postate pe instagram (puteti intra sa vedeti pozele chiar daca nu aveti cont ^-^). Am facut un mic research si asa cum puteti gasi si aici, acest mic proiect pare sa fi dat roade. Eu il fac pentru autocunastere si autoinveselire. Am sa incep de astazi, iar tot acest "proiect" se va termia la sfarsitul verii. Voi puteti fi veseli 100 de zile la rand? ^_^


In alta ordine de idei, asa cum am spus si mai sus, vara asta vreau sa fiu mai organizata. Iesiri, citit, scris, blog, totul va fi pus sub un oarecare orar - oh, si incerc sa ma vindec de dependenta de tehnologie (laptop) =]. Am sa tot postez despre evenimentele la care vreau sa merg, activitatile pe care le voi face, cartile pe care le voi citi si experientele de care voi avea parte. Vara asta blogul o sa prinda o nota de "personal". Fara grija, sigur o sa va placa evolutia!

Voi ce va propuneti sa faceti vara asta? Incercati provocarea? :)

- Diana

You May Also Like

1 comments

  1. Ce fac vara asta? :) Am de gând să finalizez un manuscris, citesc pe rupte, învăț de-mi sar capacele (la bio), merg la mare, mă distrez cu prietenii și, ei bine, încerc pe cât mai mult posibil să fac chestii productive! :))
    Mda, am eu multe planuri, dar sunt sigur că puține se vor adeveri! :)

    RăspundețiȘtergere