The Disney Song Book Tag

by - iunie 23, 2015

Mi-era dor sa am timp sa ma plictisesc, sa caut lucruri noi, sa scap de raceala si sa am timp de mine! Surprinzator, desi a inceput oficial vacanta, eu nu o prea simt. Poate din cauza racelii. Sau a oboselii. Sau a plictiselii... Si ca sa ma mai dezmortesc un pic am sa fac o leapsa pe care am furat-o de aici ^.^ Si ca sa fie si mai fantastica, am pus link-urile melodiilor pe fiecare titlu in parte :3


1. Part of Your World (Mica Sirena). Ce lume dintr-o carte te-ar putea schimba pentru ca tu sa faci parte din ea?

Probabil cartile istorice. Dezvolt o mica obsesie pentru ele, mai ales acum ca am terminat de vazut Outlander *.*


2. Let It Go (Regatul de Gheata). Ce carte nu ai vrut sa o termini pentru ca ai iubit-o asa de mult?

De obicei imi doresc sa termin cartile de citit cat de repede pot - si cam de fiecare data ajung sa ma lungesc cu lectura lor. Am iubit Cautand-o pe Alaska si am intarziat la scoala doar ca s-o termin. As fi vrut sa dureze ceva mai mult...


3. Beauty and the Beast (Frumoasa si Bestia). Ce carte crezi ca nu va fi uitata?

Hmm, de obicei uit multe lucruri. Numele personajelor, relatia dintre ele, actiunea... Sunt multe carti care m-au uns pe suflet si pe care sper ca nu le voi uita, iar daca am s-o fac, le voi reciti. Sunt insa si multe tampenii pe care le-am citit. V-am spus ca uit repede chestii? Atuul meu :D


4. So This is Love (Cenusareasa). La ce carte ai ezitat, dar ai sfarsit prin a o iubi?

Desi o sa para ciudat, mi-a placut Baltagul. Probabil printre singurele carti clasice romanesti de care ma voi atinge vreodata. Nu speram c-o sa-mi placa asa de mult, dar am ajuns s-o termin in cateva ore, adunate.


5. Friend Like Me (Aladdin). Ce personaj ai vrea sa-ti fie cel mai bun prieten?

Ca sa fiu in ton cu lectura, Quentin din Orase de Hartie. Cred c-ar fi un prieten ciudat, dar pe care ma pot baza oricand :3


6. Reflection (Mulan). Ce carte ti-a schimbat modul de a gandi?



7. Colors of the Wind (Pocahontas). Cui ii dai mai departe acest tag?

In principiu oricui vrea sa-l preia (precizand sursa, va rog ^^), dar in special blogurilor andreeapaunescu.wordpress.com/, Books for life si Anddeea. Sper sa va placa ;3


Si cam asta a fost tag-ul. Pareri, idei, alte tag-uri?

- Diana

You May Also Like

3 comments

  1. Multumesc pentru tag, mi se pare foarte interesant ^_^ http://visepierduteintrestele.blogspot.ro/2015/06/the-disney-song-book-tag.html

    RăspundețiȘtergere
  2. Ce amuzant si simpatic este acest tag! Ma gandesc sa il preiau si eu daca este ok :)
    Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sigur :) Oricine il poate prelua!
      Astept link-ul cu leapsa :3
      -Diana

      Ștergere