Mic anunt!

by - martie 12, 2016

Salutare, cititori :> !

Relatia mea de love-hate cu facebook-ul a mers destul de departe. Atat de depate incat a bagat - oarecum - blogul in spam. Nu stiu daca ati observat, insa daca accesati link-ul blogului de pe facebook, nu puteati citi direct postarea pentru ca facebook credea ca link-ul este nesigur. Am incercat sa schimb acest lucru si singura solutie ramasa - sau, ma rog, una dintre ele; una mai putin drastica - a fost schimbarea URL-ului in speranta ca facebook o sa ma lase in pace si o sa inteleaga ca nu-i nimic ciudat la un blog cu si despre carti. 

Follow my blog with Bloglovin

Astfel ca, de astazi, blogul isi schimba URL-ul din dreams-have-wing, in dianamirancea aka numele meu :D Imi pare tare rau pentru aceasta invalmaseala si schimbare - ciudatica - de situatie, insa a fost, in primul rand, pentru binele blogului si implicit pentru binele nervilor mei. De asemenea, acum puteti accesa link-ul in voie de pe facebook.


Acestea fiind spuse, sper ca aceasta schimbare sa fie definitiva si sa nu fiu nevoita sa ma mai confrunt cu "micile rataciri" ale dragului meu prieten, facebook. Continutul blogului, scopul sau si tot ceea ce este legat de el - google +, pagina de facebook, instagramul etc. - raman toate neschimbate.

Ve multumesc pentru intelegere si ne citim mai tarziu <3 !

Diana

You May Also Like

0 comments