First Look: The 100

by - august 30, 2016


Cred că ideile cele mai bune sunt alea care-ți vin pe moment și care par atât de strălucite încât trebuie neapărat să le pui în practică :)) Așa mi s-a întâmplat mie acum :D


Și cum stăteam eu așa să mă uit pe pereți (bine, nu la propriu), mi-a venit ideea asta grozavă. Și anume o nouă rubrică care o să se numească „First Look” și care să conțină prima mea impresie legată de ceva. Ca un fel de mic chat, dacă vreți :) Am descoperit un serial nou, vin și vă povestesc prima mea părere legată de el (care a fost impactul, cum mi s-a părut etc.). Am început să citesc o carte nouă? La fel. Am fost într-un local nou și țin musai să vă povestesc pe scurt despre el? Vă spun aici. Așa că discuțiile de pe aici or să fie ca niște mici recenzii (pentru cărți, filme, seriale, localuri, evenimente? cine știe...).

Sper să vă placă ideea asta a mea trăsnită și să vă alăturați discuțiilor ^-^ Eu vă aștept părerile cu drag. Singura regulă sau rugăminte e să respectăm părerile celorlalți și să nu se iște certuri ;) #Spreadthelove


Pentru prima discuție aș vrea să vă povestesc puțin despre serialul „The 100”. Pentru că am terminat de citit cartea acum puțin timp, mi-am zis să încerc și serialul și am fost profund dezamăgită :/ Și uitați cam de ce:
  • acțiunea a început brusc și dacă nu ai citit cartea sau nu știi cam despre ce e vorba, ești puțin derutat
  • plus că mi s-a părut că nu a avut o intruducere destul de completă
  • personajele sunt diferite și numai Clarke, Wells, Octavia și Bellamy sunt la fel ca în carte (pe lângă părinți, unde sincer nu am fost chiar așa de atentă)
  • în serial nu apar Glass și Luke de care sincer, eu m-am îndrăgostit #OTP
  • okay, poate că-s puțin răutăcioasă acum, dar mi s-a părut că actorii jucau atââât de prost și nu știu, parcă întregul episod (de fapt cele 30 de minute pe care am avut răbdare să le văd) a fost ca o parodie
  • multe evenimente sunt schimbate, dar ăsta nu-i neapărat un inconvenient, cât mai mult o observație (până la urmă, ecranizările sunt inspirate după cărți și de cele mai multe ori sunt modificate scene/personaje importante)
Așa că după ce am rezistat 30 de minute, am zis pas și am rămas la ideea cum că mi-a plăcut cartea de 10 ori mai mult și că nu cred c-am să mă apropii de serial prea curând. Știu că sunt multe persoane cărora le-a plăcut mai mult serialul și/sau au urât cartea. Eu cred că sunt exact pe dos :)) doar că nu urăsc neapărat serialul, ci îmi e mai mult indiferent :D

Aș fi vrut tare mult să apară și Glass împreună cu Luke în serial, mai ales că sunt atâââtt de drăguți împreună și... um... da, bine, dacă nu ați citit cartea, bat câmpii degeaba :)) Acum scriu și recenzia cărții, așa că ar trebui să apară pe blog foarte curând :D Acolo citiți mai multe despre cum mi s-a părut cartea, cu pro și contra.

Voi ați citit cartea? Ați văzut serialul? Care v-a plăcut mai mult? Păreri? :)


You May Also Like

6 comments

  1. Mda, primele episoade au fost sub orice critica, dar mai pe la mijlocul sezonului te prinde. Mie personal imi place serialul. Nu e cel mai bun dar merge. Daca ai rabdare sa te uiti in continuare, o sa-ti placa. Sper :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Cred că principalul scop pentru care nu m-aș mai uita ar fi pentru că nu apar Glass și Luke, DARRRR m-aș uita pentru Bellamy & Clarke <3 #OTP
      xx

      Ștergere
  2. Woo, ce rubrică tare, abia aștept să văd ce o să mai pui! :D Am mai auzit și eu de serial, dar nu știu, nu pare genul meu.

    Îmbrățișăări și felicitări pentru idee! *.*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mă bucur super mult că-ți place ^-^ Și sper să îți placă și viitoarele discuții :3
      Pupici, xo

      Ștergere
  3. Ce rubrică drăguță! Par foarte interesante aceste rubrici, ne putem exprima opiniile şi ideile. ^^
    Eu n-am auzit de serial şi nici de carte. Nu sunt sigură dacă mă atrag, dar poate, cândva, le voi acorda o şansă. :D
    Lecturi frumoase! Pupici!

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Mulțumesc mult de tot ^-^ ! Sper să-ți placă și discuțiile ce vor urma :>
      Cartea mi s-a părut super! Dacă vrei să-ți faci o părere, zilele astea am să postez recenzia ;)
      xx

      Ștergere