Top 5 Wednesday: Cărți scrise de autori români

by - august 31, 2016

M-am gândit să fiu și eu măcar o dată în temă cu ce se întâmplă prin lume :)) așa că astăzi, de Ziua Limbii Române, propun un top pe măsură ;)

Ordinea e mai mult aleatorie pentru că toate aceste cărți mi-au plăcut super-mult și vi le super-recomand <3 !

Click pe titlul cărții pentru a citi recenzia ;) !

5. Anamneza de Ana Săndulescu

Un roman YA și psihologic, despre adolescență, tentații, prieteni, relații, decizii greșite, regrete și resemnări. Mi-a plăcut super mult acestă carte și aștept cu drag următoarele scrieri ale autoarei ^-^ Așa că dacă v-au plăcut „Mara Dyer. Întoarcerea” de Michelle Hodkin sau „Căutând-o pe Alaska” a lui John Green, spre exemplu, cred c-o să vă placă și „Anamneza”!

4. Stresul dintre orgasme de Ana Mănescu

Am iubit cartea asta! De la prima și până la ultima pagină. Deși merge pe aceeași linie cu „Anamneza” Anei Săndulescu, am să spun că scriitura Anei Mănescu a fost ceva mai matură - probabil și din cauza personajului principal. Muzicalitatea cuvintelor, felul în care sunt scrise și personajele propriu-zise vă transpun într-o realitate asemănătoare cu a nostră, tristă, dură; fericită. Vă spun că o s-o adorați!

3. Regii timpului de Laura Nureldin

Simt că lumea a uitat de cartea asta și zău că n-ar trebui! E atâââtt de grozavă! Ce ziceți de: o Mora puternică care se întoarce în timp undeva să zicem... în Persia Antică. Iar aici prințul vrea să o ia de soție. Doar că pe lângă asta, cineva plănuiește să-l omoare, așa că cine îl omoară pe prinț, o s-o omoare și pe soția acestuia, nu? Oh, și cel mai bun prieten al Morei, cel care a făcut mașina timpului, e posibil să nu știe s-o mai repare. V-am făcut curioși? Dacă vă place „Outlander” de Diana Gabaldon, atunci o să iubiți cartea Laurei!

2. seria Rephelimii de Simona Stoica

Deși nu-s o fană a personajului principal, pot spune că am îndrăgit seria! E o lume complexă, cu iz de Ev Mediu, vrăjitoare și un castel sumbru. Deși pare a fi un roman cu prinți sau cavaleri, trebuie să știți că acțiunea se petrece în zilele noastre... oarecum ;) Aș îndrăzni s-o asemăn cu „Urzeala tronurilor” pentru complexitate și lumi-inventate-plus-unele-nume-ciudate, așa că dacă vă place Evul Mediu, dacă vă plac poveștile cu vrăji și răsturnările de situație, atunci trebuie să încercați seria Simonei ^-^

1. seria Ultimul Avanpost de Lavinia Călina (volumul 1volumul 2)

Distopie asemănătoare cu „Divergent” (sau nu, de fapt mai bună) care după prima pagină creează dependență. Centre de formare, copii pe care se fac teste, subiecți, prințesa Regatului, răpirea prințesei, E. S. C. U., arme, război, explozii; blow-mind. Și tot ar mai fi cuvinte care să caracterizeze cartea. Personal, nu mai am răbdare până la volumul 3 și abia aștept să mai citesc și alte cărți de-ale autoarei :3

Sper că v-a plăcut topul de săptămâna asta ^-^ Voi ce cărți scrise de autori români ați adăuga la această listă?