Nou la Editura CORINT!

by - septembrie 17, 2016

O ficțiune pentru copii și adolescenți, peste 8 ani.

Din familia lui Poppy au făcut parte întotdeauna și un frățior vitreg sau o surioară vitregă. Dar când mama ei anunță că un nou copil adoptat urma să li se alăture, Poppy nu se aștepta să fie chiar Sadie Show. Sadie e tare ca piatra, rece ca gheața, mai dură ca o tigroaică – și este fata nou venită în clasa lui Poppy.

Niciodată nu fuseseră văzute împreună în public. Acum trebuie să împartă aceeași baie.

Cum de mama se lasă păcălită de lingușelile lui Sadie, când Poppy știe prea bine cum este ea în realitate?

O carte care vă ține cu sufletul la gură și în care aventurile celor două surori iau tot felul de întorsături.

Bună,

Vreau doar să te salut şi să îţi spun câte ceva despre mine. Locuiesc chiar la marginea Londrei, lângă râul Tamisa, împreună cu soţul meu (care e olandez şi face nişte clătite grozave!) şi cu cele două fetiţe ale noastre. Avem şi o pisică siameză, pe nume Hamish, care, după ce am luat-o de la adăpost, era foarte timidă şi câteva săptămâni a stat ascunsă în şemineu! Acum a devenit un adevărat membru al familiei şi îi place să stea în poala mea (şi vrea mereu să se aşeze pe tastatură!) când stau şi scriu la birou. Eu sunt pe jumătate galeză, pe jumătate englezoaică, dar am crescut în Scoţia. Înainte să fiu scriitoare am fost medic şi am lucrat mai ales cu copii şi cu tineri. De când mă ştiu mi-au plăcut poveştile, sub orice formă – din cărţi, din filme, din jocurile „hai să ne prefacem“. În copilărie aveam tot timpul în minte o lume imaginară, iar când am crescut, poveştile din mintea mea s-au transformat în adevărate epopei, pe care am început să le scriu în caiete, ajungând să lucrez câteva săptămâni bune la ele. Sper din tot sufletul să îţi placă această carte – şi că o să îmi scrii pe adresa Gwyneth.Rees@bloomsbury.com, ca să-mi spui ce părere ţi-a făcut. Mi-ar plăcea şi să-mi povesteşti ceva despre tine!

Cu drag,
Gwyneth Rees


Editura Corint Junior vă propune un titlu special din literatura pentru copii: Mowgli. Povestiri din Cartea Junglei. Volumul într-o formă grafică de excepție apărut la Corint Junior în noua colecție Povești ilustrate este o adaptare de Maxime Rivere după Cartea Junglei și A doua carte a junglei. Ilustrațiile aparțin lui Justine Brax.

Așa încep aventurile lui Mowgli, puiul de om crescut printre lupi și animalele junglei. Maxime Rovere ne propune o nouă adaptare, care, fidelă textului original al lui Rudyard Kipling, ne apropie de povestea integrală a lui Mowgli, dar și a lui Baloo, Bagheera și Shere Khan. Redescoperiți o poveste clasică adusă la viață de ilustrații poetice și luminoase, realizate de Justine Brax.



Editura Corint Junior vă propune o nouă colecție Povești ilustrate cu un titlu emoționant Bunicul Elefant își ia rămas-bun al autoarei Isabel Abedi. O ficțiune pentru copii peste 3 ani.

Superb ilustrată de Miriam Cordes, Bunicul Elefant îşi ia rămas-bun este o carte sensibilă, pe care părinţii o pot lua ca punct de plecare pentru a intra în dialog cu copiii lor despre dispariţia din această lume, despre speranţă şi iubire.

„- Moartea este o taină de necuprins, le-a spus Bunicul Elefant puilor de elefant. Nimeni nu știe exact ce se întâmplă când mori. Fiecare trebuie să treacă prin asta și de aceea este ceva special.”


Isabel Abedi s-a născut la München în 1967 și a crescut în Düsseldorf. După absolvire, a lucrat un an ca baby-sitter și stagiar într-o producție de film la Los Angeles; apoi, în cele din urmă, a fost copywriter în Hamburg. Între timp, Isabel Abedi a făcut o pasiune din a scrie cărți pentru copii. Multe dintre cărțile sale au fost traduse în numeroase limbi și au fost premiate. Isabel Abedi locuiește în prezent cu soțul și cele două fiice în Hamburg.







You May Also Like

0 comments