I heart bookstagram tag!

by - noiembrie 06, 2016


Am luat acest tag de la Mariah, de aici ^-^


What's your Instagram handle?

@dhwblog (donut forget to follow me ^.^) 

How long have you been in the Instagram community?

Cred că de aproximativ un an ^.^

How many people do you follow?

Acum? 694

How many followers do you have?

Foarte puțini, din păcate ;( 923

What're your favorite hashtags?

#bookstagram #booklover și cele legate de cartea/cărțile din poză :>

What is your favorite genre of picture? 

Cum sunt un bookstagrammer, fotografiile conțin cel puțin o carte, însă îmi place ca pozele să fie luminoase.

How often do you post?

Încerc să postez o dată pe zi, dar se mai întâmplă să uit ^^”

How often do you check Instagram?

Umm, mereu... :D Sunt cam obsedată de Instagram. Pe telefon mai puțin, însă acasă, pe calculator îl verific tot timpul #sorrynotsorry

What's your favorite filter?

Le-am încercat pe cele din aplicație, însă m-am dat bătută. Acum folosesc VSCO cam și dacă vreți să vă editați pozele, vi-l super recomand! (e free!)

iPhone only, purist, or rebel? 

Ei bine, eu nu am iPhone, am un amărât de Samsung care are o cameră vai de mama lui, așa că evit să-l folosesc. În toate pozele de pe instagram-ul blogului am folosit camera foto pe care o am, un Fujifilm Finepix S9200. Până acum sunt super mulțumită de ea ^-^

What is the best part about being in this community?

Oamenii. De la autori, la bookstagrammeri talentați, la fotografi amatori sau profesioniști, la bookbloggeri sau booktuberi, până la mici companii cu produse grozave. E uimitor cum n-am descoperit această parte a Instagrammului înainte *.*

What is the worst part about being in this community?

Nu cred că există părți proaste :)) poate câteodată când vezi conturile alor bookstagrammeri și ți se pare că al tău e ca vai de mama lui și atunci te ambiționezi să faci o schimbare :)) dar asta nu-i neapărat un lucru rău.

Three favorite IG accounts currently?

Okay, chestia asta e destul de complicată, însă am să încerc să vă prezint un top ce-mi vine imediat în minte: @booksfor.mee, @glitterunicornhead și @queenofprocrastinating plus multe alte conturi frumoase pe care le găsiți în lista mea de pe instagram aici.


Acesta a fost tag-ul minunat ^-^ Păreri? Dacă aveți și voi un cont de bookstagram, vă invit să preluați leapșa!




You May Also Like

4 comments

  1. Ahh, Diana, îți iubesc instagram-ul, serios! :)) Faci niște poze bestiale! Înainte nu mi se părea așa greu să faci o poză, eram ceva gen: "Ce-i așa greu, aranjezi puțin lucrurile și apeși pe buton". Dar, încercând și eu, mi-am dat seama că îți ia super mult timp să faci o poză reușită. Așa că te felicit din toată inima și ține-o tot așa! >:D<

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ^-^ nu știi cât de tare mă bucur! Într-adevăr durează ceva până reușești să faci poza perfectă, dar merită :3
      #hugs
      xx

      Ștergere
  2. imi place mult instagramul tau. Imi place fundalul alb, very neat and fancy. Mult succes in continuare. :)

    RăspundețiȘtergere