In My Mailbox #28

by - noiembrie 02, 2016


A mai trecut o lună de la ultimul IMM și am strâns atââât de multe chestii noi! *.*



De la Lex Comics am primit noile numere din Ironman, Thor, Deadpool și Spider-Man ^_^ Am rămas puțin în urmă cu benzile desenate, dar sper să-mi fac luna asta timp și pentru ele :>



Continui cu chestiile pe care le-am primit și ajung la Editura Epica. La întâlnirea cu autoarea de la Biblioteca Națională, am primit „Printre tonuri cenușii” și „Love & Gelato” de la Anca (mulțumesc suuuper mult #hugs ^_^) și cum eu îmi cumpărasem dinainte cartea Rutei, am hotărât ca exemplarul primit să vi-l dau vouă (găsiți concursul activ aici).

P.S. Atât exemplarul meu, cât și cel pentru voi au fost semnate de autoare care a fost suuper drăguță <3 !

//* Instagram: X | X | X



Am câștigat pe Instagram un concurs organizat pe pagina autoarei Diana T. Scott care, deși nu pare, e româncă ^-^ M-am bucurat suuuper mult, mai ales pentru că toată lumea pare să vorbească despre cărțile ei și am vrut să văd despre ce e vorba. În colețel au fost semnele de carte super drăguțe, posterul (pe care abia l-am făcut să stea ^^”) și primul volum al seriei ^.^ (muțumesc muuult :3)

//* Instagram: X


De la Books Express am primit „My heart & other black holes” (mulțumesc mult de tot <3!) despre care am auzit super multe chestii bune. Sunt tare curioasă în privința cărții, mai ales că pare să fie pe aceeași lungime de undă cu „Toate acele locuri minunate” de Jennifer Niven *.*

//* Instagram: X


Și ca să rămân în sfera lucrurilor primite, printre altele, am primit de ziua mea un vinil (!!!!!) cu coloana sonoră de la filmul „Dirty Dancing” și deși 1) nu am văzut filmul și 2) nu am un pick-up la care să ascult discul, mă bucur nespus de mult pentru că sunt o fană a anilor '80 și '90 ^.^ #happypingu Acum am două teme de lucru! :)) Tot de ziua mea am primit și „Însemnările dintr-un bordel turcesc” și deși prima reacție a fost să chicotesc puțin, mă bucur mult și sunt tare curioasă în privința conținutului. Iubesc colecția Top 10 + de la Polirom și deși am citit abia două cărți din colecție până acum, plănuiesc să trec în revistă câteva titluri ^.^

//* Instagram: X


Și că tot am deschis subiectul ziua-mea-de-naștere, mi-am făcut singură un mic cadou - cana de la Starbucks pe care am văzut-o pe tot Tumblr-ul și Intagram-ul și care mi s-a părut super cute când am văzut-o :3 ^^” #plăcerevinovată




Bun, acum am trecut la chestiile pe care mi le-am cumpărat, iar printre ele se numără și calendarul ăsta super drăguț pe care m-am gândit să vi-l arăt. L-am luat de la Antic Exlibris - un anticariat-bară-librărie care are cărți în engleză (și unde am ochit câteva benzi desenate la super prețuri. Dacă sunteți curioși, intrați pe site-ul lor aici). Și anul trecut mi-am luat calendarul de la ei, unul cu Audrey Hepburn :3


Și că tot ziceam de Audrey... am găsit minunăția asta la Anticariatul Unu cu 5 lei o.O


Tot chilipiruri au fost și cărticelele de mai sus. Pe una am dat 10 lei și pe una 5, parcă, din „excursia” la Kilipirim despre care v-am povestit aici. (Toată viața am crezut că e Kiliprim, dar se pare că e KilipIrim XD)


* dun dun dudududun dun dududun *

Într-un sfârșit (!!!) mi-am luat primul volum din „Urzeala tronurilor”! Din câte am văzut se termină cu Daenerys ieșind din flăcări, adică la finalul primului sezon (cred?!). Ah, o să fie nostalgic să citesc despre Stark și Robb și perioada când erau în viață :'( #RIPbae

//* Instagram: X


Mi-am aproape-completat seria „Percy Jackson” luna asta cu volumele 3 și 4. Mai am nevoie de volumul doi din această ediție (știți cumva pe cineva care-l vinde? *.*) și mă pot apuca de citit ^-^”


Astea au fost toate noutățile din biblioteca mea luna asta. Cam multicele... Noiembrie abia a început și eu am deja câteva cărticele noi T-T Dar timp de citit... uff :'(

Voi ce ați mai primit/câștigat/cumpărat luna asta? Cum vi se par cărticelele de mai sus? Ați citit din ele? ^.^


You May Also Like

2 comments

  1. Vaaii, ce de cărți mișto! :D Sunt curioasă cum e "Love & Gelato", pare super drăguță. Cât despre celelalte cărți, aș vrea și eu să îmi iau "Urzeala tronurilor", că vreau să mă apuc de serial și ar fi mult mai drăguț să citesc cărțile înainte. Bine, am înțeles că oricum nu respectă ce se întâmplă în carte, dar totuși...

    Ahh, de când n-am mai fost pe la Anticariat Unu! Trebuie să mai dau și eu pe acolo. :D Să le citești cu drag, Diana! ^^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Încerc să mă țin la distanță de Anticariatul Unu :)) dar mă tot uit pe site și văd ce cărți grozave au băgat T-T (ultimele apariții la 10-15 lei T-T).

      Mulțumesc ^.^ ! Lecturi plăcute :>

      xx

      Ștergere