October Wrap Up

by - noiembrie 07, 2016


Nici luna asta n-am prea citit... ;(

☆ AM CITIT... ☆
  • Magonia de Maria Dahvana Headley - am terminat (într-un final!) această carte. I-am dat până la urmă ☆☆☆/5, deși era mai mult de 2,5/5 :P 
  • Will Grayson Will Grayson de John Green și David Levithan - mi s-a părut că a durat o veșnicie până să apuc să scriu recenzia pentru acestă carte. I-am dat ☆☆☆☆/5, a fost o lectură okay, LGBTQ+, diferită, interesantă ^-^
  • Printre tonuri cenușii de Ruta Sepetys - pe care AM IUBIT-O!!! și pe care nu pot să v-o recomand îndeajuns de mult. E o carte must read, una dintre cele mai bune pe care le-am citit până acum! 10+/5
  • Go Ask Alice de Anonymous - o carte pe care, sincer, abia aștept s-o termin! Se pare că am avut așteptări prea mari de la acestă carte :(
☆ AM VĂZUT... ☆
Au reînceput Jurnaleleeeeee ^_^ * fangirl overload *

TVD, How To Get Away With Murder și un episod special din Scream. Un octombrie perfect, ce mai! Să o luăm în ordine zic :D Plotul din acest ultim sezon începe să mă surprindă de la un episod la altul. Se vede, totuși, că e ultimul sezon - se vrea ceva cu un final BOM! care să uimească fanii. Hmm, Elena se trezește, Caroline și Stefan se căsătoresc, Bonnie moare, Damon încearcă să-și recapete umanitatea, iar Enzo... cine știe... (astea sunt doar scenarii din capul meu, așa că stați liniștiți ^^”). În cel de-al doilea serial am un nou cuplu pe care-l ador #OTP. Cred că mă mai uit la serialul ăsta doar pentru că-mi place viața de avocat pe care o prezintă. În rest... meah... Deși la Scream a fost un singur episod, am simțit că am murit de 10 ori pe minut *-* S-au întâmplat atââââââââtea chestii... Nu vă dau spoilere sau ceva, dar Jeez, abia aștept noul sezon @_@

M-am lăsat de AHS pentru că 1) mă plictisește sezonul ăsta, 2) și-au bătut joc de Even, la propriu (adică okay, îl faci gay și-l omori prima dată, da să-l omori de două ori?!?!?!), 3) unde e „Dandy” din sezonul trecut? (nu știu cum îl cheamă pe actor) și 4) Matt Bomer??? Cred că e cel mai prost sezon din AHS de până acum ;(

Ah și am început ultimul sezon din GoT B-)

Iar la final am o recomandare: o miniserie românească! Valea Mută. Am văzut primul episod din patru sau cinci câte are în total și mi s-a părut uau! Uau penrtu că 1) joacă și actori tineri, care nu sunt (încă) super cunoscuți, 2) joacă și actori deja consacrați, 4) plotul e grozav, 5) e filmat la Brașov, 6) calitatea imaginilor și felul în care a fost filmat mă duce cu gândul la o producție englezească (să fim serioși, doar e vorba de HBO aici) și tot așa. Dacă până acum nu aveți destule motive pentru care să-i dați o șansă, atunci vă las mai jos și trailerul ^_^



//* mă gândeam să vin și cu un „Fist Look” pentru serial, cu primul episod pe care l-am văzut. Numai timp să am XD

Cam așa a fost luna octombire. Sărăcăcioasă, dar mege! :)) Voi ce ați mai citit și/sau văzut luna trecută? Păreri? Recomandări? :)




You May Also Like

4 comments

  1. Oh, spui că nu ai prea citit, dar ai terminat 4 cărți! Eşti foarte harnică, vorbesc serios! Ceea ce... 4 cărți este un număr frumos pentru un cititor! ~^.^~ Eu am lecturat doar două cărți. :))
    Eu consider că nu am prea citit când n-am lecturat nici măcar o pagină într-o zi, dar într-o lună!

    Daa, am văzut trailer-ul serialului şi m-a făcut atâttt de curioasăă! E atât de misterios şi mi-a transmis atâta suspans! Cumva se găsesc episoade pe net?

    Îți o seară minunată, spor în tot ce faci şi spor la citiiit! ^.^

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Practic am terminat cam două pentru că pe una o aveam începută de luna trecută, iar Go Ask Alice nici acum n-am terminat-o ~_~

      ^.^ iiii, mă bucur mult că ți-a plăcut. Găsești pe HBO GO (http://www.hbogo.ro/content/the-silent-valley-part-1-2123889834) toate cele 3 episoade, însă numai primul e free T-T (pentru celelalte trebuie să-ți faci abonament, dar parcă era vreo 10 lei pe lună, cred... sper...) Anyways, sper să le bage și pe restul free curând ^.^

      Mulțumesc la fel #hugs !

      xx

      Ștergere
  2. Sinceră să fiu, mie mi se pare că sezonul acesta din American Horror Story este mai bun ca cel trecut. Până la urmă este altceva. Dar sunt de acord cu tine în legătură cu Evan Peters. Ți-au bătut joc de el de 2 ori. Însă, ”Dandy”(Finn Wittrock) a apărut în ultimile 2 episoade ca Cain Polk, unul dintre sălbaticii ăia. Prima oară nu l-am recunoscut. Oricum, Ryan a spus că rolul lui Finn o să fie foarte diferit de ceea ce a făcut înainte.
    Am citit undeva că în episodul următor apar Matt Bomer, Taissa Farmiga.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Meah, nici sezonul trecut nu mi s-a părut cine știe ce. Mă mai uitam pentru Matt Bomer și Lady Gaga (eram curioasă cum joacă, și mda, joacă cam prost :/), în rest... ah și mai era Evan care avea un accent foarte amuzant ^^”

      Pe bune? A apărut? Exact după ce am încetat eu să mă mai uit :)) Poate c-o să-l termin (mai mult pentru Finn, Matt și Taissa). Mersi mult! Chiar nu știam ^.^

      xx

      Ștergere