The Pastry Book Tag

by - noiembrie 14, 2016


* mic moment de reculegere pentru updateul mai mult decât necesar făcut de blogspot: emoticoanele 😍 #meisinlove * Revenind... 😂 am primit acest tag super drăguț de la Roxi, căreia vreau să-i super duper mulțumessssc 💞

Croissant: Name a popular book or series that everyone (including you) loves.
Ei bine, oricât aș vrea să neg asta, am fost prinsă sub vraja lui Daemon și indiferent câte defecte găseam cărții, nu erau de ajuns. Așa că am să zic seria „Lux” de Jennifer L. Armentrout (citește recenziile pentru Obsidian, Onix și Opal).

Macaron: Name a book that was hard to get through but worth it at the end.
„Casandra” de Christa Wolf. Nu știu dacă într-adevăr a meritat 100%, dar știu că m-am chinuit super mult să o termin și asta pentru că scriitura nu mi-a plăcut mai deloc. Una peste alta, povestea istorică a fost interesantă, așa că pot spune că am fost mulțumită.

Vol-au-vent: Name a book that you thought would be amazing but fell flat.
„Magonia” de Maria Dahvana Headley? Hai să zicem așa. Am început în forță cartea, susținută fiind de copertă și de toate părerile bune pe care le auzisem prin booktube. S-a dovedit a fi o struțo-cămilă (cum se scrie cuvântul ăsta? 👀) adică un young-adult-bară-fantasy-bară-SF. N-a fost tocmai o lectură grozavă, dar a avut câteva puncte în plus pentru originalitate. În rest, cam nimic...

Pain au chocolat: Name a book that you thought would be one thing but turned out to be something else.
„Eleanor & Park” de Rainbow Rowell. Zău că la cât de lăudată e autoarea ai zice că a scris ceva super-mega-extra-grozav, dar vă spun că nu-i așa. Cartea a fost okay, mi-a plăcut din cauza atmosferei anilor '80 și personajelor ceva mai atipice, dar nu vă așteptați la ceva uau! Așa că da, pot spune că îmi făcusem niște așteptări destul de mari de la autoare, dar nah...

Profiterole: Name a book or series that doesn’t get enough attention.
Aici sunt destul de multe de amintit, însă am să zic de seria „Anna și sărutul franțuzesc” de Stephanie Perkins. Au fost unele dintre cele mai drăguțe cărți pe care le-am citit - și încă trebuie să-mi iau volumul 3 😂 - și mi se pare că odată ce ultimul volum a fost tradus, lumea a cam uitat de ele 😩

Croquembouche: Name a book or series that’s extremely complex.
Când cineva spune „carte complexă” sau cu o „acțiune complexă” mă gândesc imediat la cărțile ce vin la pachet cu o hartă la început. Sunt, de obicei, cărțile alea pe care le las mereu pe ultima sută de metri și care aproape niciodată nu reușesc să îmi mențină interesul treaz. Și că zic de cărțile cu hărți, prima care-mi vine în minte e „Printre tonuri cenușii” de Ruta Sepetys, o carte pe care am adorat-o! Nu știu cât de complexă e, însă v-o super recomand (!!!)

Napoleon: Name a movie or TV show based off a book that you liked better than the book itself.
Mă credeți sau nu, însă nu-mi vine nimic în minte 😶

Empanada: Name a book that was bittersweet.
„Madison Avery” de Kim Harrison. Am rezistat, cu chiu cu vai, să termin primul volum. Amar, amar. Și iar amar. A fost super aiurea totul în cartea aia și nu-mi mai aduc aminte mare lucru. Nu recomand! 💢

Kolompeh: Name a book or series that takes place somewhere other than your home country.
„Girl Online” de Zoe Sugg care avea loc undeva în Anglia, cred că Birmingham, dacă nu mă înșel. Aș vrea să-l vizitez cândva... 😇

Pate a Choux: Name one food from a book or series that you would like to try.
Umm, aici zău că-s total pe lângă. Abia dacă-mi aduc aminte numele personajelor și voi îmi ziceți de mâncare?!



Ăsta a fost book tag-ul de azi ❤ Nu știu de voi, însă mie mi s-a făcut foame 😂 
Păreri? Idei? Dacă doriți, sunteți liberi să-l preluați (nu uitați să menționați sursa, totuși) 👯



You May Also Like

4 comments

  1. Ce răspunsuri cutee! Vreau și eu să citesc "Anna și sărutul franțuzesc", pare super drăguță.

    Mă bucur că ai făcut și tu tagul, Dianaa, pupicei și lecturi frumoase! >:D<

    RăspundețiȘtergere
  2. Hello!
    Seria Lux mi-a placut extrem de mult tot din cauza lui Daemon. Sunt curioasa ce se intampla cu invazia din ultimul volum si ce o sa fie dupa.
    La Anna si sarutul frantuzesc m-ai facut curioasa cu poza aia, daca asa se presupune ca ar arata personajele deja mi-am notat cartea in lista de Must read.
    Cateodata ma ingrozesc ca sunt indragostita mai mult de baietii din carti decat de prietenul meu. Am totusi 20 de ani, e putin ciudat,nu? :)) Ehh.
    Super tag, sper sa il fac si eu in curand. Il pastrez.

    O saptamana super, pupici ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dap, la Anna așa sunt ^.^ eu mai am de citit Isla..., dar îți super recomand seria. E foarte cute :3

      Eh, ar fi fost ciudat dacă nu te-ai îndrăgosti de ei :)) cu toții pățim asta ^^”

      Abia aștept să-ți văd răspunsurile :)

      Pupici! xx

      Ștergere