Taylor Swift Book Tag!

by - decembrie 15, 2016



Nu pot să spun că sunt o fană Taylor Swift - da, îmi plac câteva piese și  câteva videoclipuri, dar cam atât -, însă acest tag mi s-a părut mult prea drăguț să trec peste el 🙈 Așa că l-am preluat și eu de aici :)

We are never ever getting back together
Pick a book or series that you were pretty sure you were in love with, but then wanted to break up with.

Aici am să aleg seria „Divergent” pentru că de fiecare dată când cineva spune „zi-mi de o serie care nu ți-a plăcut” e primul lucru care-mi vine în minte. Cred că pur și simplu nu a fost să fie *zise ea, știind că are întreaga colecție în bibliotecă și știind că nu se îndură să le dea*

Red Pick a book with a RED cover.

„Cronicile familiei Kane” #1 (Piramida roșie) de Rick Riordan ^-^



The Best Day
Pick a book that makes you feel nostalgic.
Eleanor & Park” a fost o carte foarte drăguță și m-a făcut să mă gândesc la anii '80 pe care-i îndrăgesc atât de mult 💗


Love Story
Pick a book with forbidden love.

„Cei 100” de Kass Morgan. Deși la prima vedere nu pare, cartea este chiar reușită! Mi-au plăcut tare mult două personaje, Glass și Luke, care din păcate nu apar și în serial 😞 Iubirea dintre cei doi este interzisă, având în vedere că o fată de pe Phoenix nu s-ar fi uitat în veci la un băiat de pe Walden.


I Knew You Were Trouble
Pick a book with a bad character you couldn’t help but love.

Krețki din „Printre tonuri cenușii”. Gosh, am avut așa o relație de love-hate! Dar într-un final a ajuns să-mi placă de el și de faptul că a mai făcut și câteva lucruri bune #nospoilers



Innocent
Pick a book that someone ruined the ending for.
„Sub aceeași stea” de John Green. Cred că mai toată lumea știa ce se va întâmpla în carte și asta pentru că filmul era în curs de apariție, iar cei care citiseră cartea înainte au umplut tot internetul cu spoilere #notcoolatall 😣

Everything Has Changed
Pick a character from a book who goes through extensive character development.
Am s-o aleg pe Frankie din „Scandaloasa poveste a lui Frankie Landau-Banks”. Dacă la început era „iepurașul” tatei, ajunge să devină un adevărat geniu. Nu cred că m-aș fi putut gândi la toate acele detalii *.*

You Belong With Me
Pick your most anticipated book release.
N-aș fi crezut că am să zic asta, însă am să aleg „Assassin's Creed” (acum la Editura Paladin). După ce prietena mea a citit întreaga serie în engleză și mi-a povestit cât de grozavă e povestea, mi-am zis că trebuie să încerc și eu să le citesc ^-^

Forever and Always
Pick your favorite book couple.
Primul care-mi vine în minte e cel din „Anna și sărutul franțuzesc” :3 Așa că am să-i aleg pe Anna și Etienne 💞

Come Back, Be HerePick the book you would least like to lend out, for fear of missing it too much.
Am încetat să mai împrumut cărți. Pe bune! Așa că aici n-am să răspund pentru că, de fapt, toate cărțile mi-ar lipsi (well, cu mici excepții :D)
Teardrops On My Guitar
Pick a book that made you cry a lot.
Nu-mi place să mă repet, însă am s-o aleg pe cea mai recentă, adică „Printre tonuri cenușii”. Și dacă nu ați citit încă această carte, TREBUIE s-o faceți cât mai curând *.*

Shake It Off
Pick a book that you love so much, you just shake off the haters
Jurnalul unui adolescent timid”. Deja am devenit imună la haterii acestei cărți. A fost pur și simplu genială. Punct. Okay? Bye!

Out Of The Woods
Pick a book couple that is so frustrating because you just need them to be together already!
Aici habar nu am 😶


Cam ăsta a fost tag-ul de azi ^-^ Păreri? Dacă doriți, îl puteți prelua și voi sau puteți răspunde la întrebări într-un comentariu :)

You May Also Like

0 comments