Top 5 Wednesday: Cărți de 5★ din 2016

by - ianuarie 04, 2017


An nou, rubrică... veche! Ce-i drept, am cam neglijat această rubrică și asta pentru că nu reușeam să găsesc idei noi sau timp sau chef sau orice altceva să mă inspire să mă așez în fața laptopului și să scriu. Acum, însă, am adunat câteva idei care sper să vă placă :)

Astăzi vă prezint un top cu cele mai bune cărți pe care le-am citit în 2016 - lista cu toate cărticelele de 5★ aici.

Strestul dintre orgasme de Ana Mănescu

Mă credeți sau nu, dar este prima carte scrisă de Ana pe care am citit-o și a venit ca o găleată plină cu apă rece aruncată în față. Mi-a plăcut la nebunie stilul autoarei și de când am terminat cartea îmi tot zic să pun gheruțele și pe celelalte cărți ale ei. Dacă până acum ceva vreme am neglijat autorii români, ei bine, e timpul să îmi îndrept atenția și către ei pentru că wow, sunt grozavi! 😲


Percy Jackson și Olimpienii #1 (Hoțul fulgerului) de Rick Riordan

Am citit Percy Jackson mai mult pentru partea de mitologie - și bineînțeles, pentru că eram cam singura care nu știa cam despre ce e vorba - și am rămas plăcut surprinsă de lumea creată de Rick 🙊 am iubit cartea, povestea, lumea, personajele TOT (mai puțin filmul care a fost cam meah 😂)


Mara Dyer #1 (Începutul) de Michelle Hodkin

Cartea asta CARTEA ASTA m-a lăsat fără cuvinte! De la prima și până la ultima pagină m-a surprins și m-a făcut să devin paranoică. Am intrat alături de Mara într-o lume întunecată, bântuită fiind de stafiile din trecut. Un mic defect a avut, și anume partea de supranatural (spoiler?!), însă nu m-a deranjat atât de tare. Abia aștept să citesc continuarea 😲


Toate acele locuri minunate de Jennifer Niven

Cred că deja știți cât de mult iubesc această carte și cât de mult m-am atașat de autoare (ba chiar mi-am luat și varianta în engleză a cărții ^^”). O poveste care m-a făcut să mă îndrăgostesc, care mi-a sfâșiat inima și care m-a învățat cum să lupt mai departe. Dacă nu ați citit-o până acum, eu zic să-i dați o șansă!



*drumsss*




Nu cred că a mirat pe cineva faptul că am pus această carte pe primul loc. M-a zguduit, m-a făcut să mă tem, să continui să citesc chiar dacă îmi doream ca povestea să nu se termine, m-a făcut să sper și să plâng (din toate motivele pentru care se poate plânge). Cred că toată TOATĂ lumea ar trebui să citească această carte. Poate nu pentru povestea propriu-zisă, poate nu pentru autoare sau pentru editură, ci pentru simplul fapt că tot ce s-a întâmplat a fost real, că reprezintă o filă dintr-o istorie care ne-a afectat direct sau indirect pe fiecare dintre noi.




You May Also Like

0 comments