First Look: Riverdale

by - februarie 21, 2017


Sau 10 motive pentru care merită să-i dați o șansă acestui serial! 😍

1. Și cel mai important de altfel, Cole Sprose e Jughead Jones! Tipul antisocial și mereu cu ochii în patru, cel care știe tot despre toate, figura misterioasă și cel mai bun prieten al vedetei școlii are acum un chip - și ce mai chip! Dacă după „Zack și Cody” nu am mai auzit nimic despre el, Cole se întoarce pe micul ecran într-un serial ce presimt că o să dea dependență.



2. Plot-ul. Da, nu e ceva fantasy ori SF în care efectele speciale să dea privitorul pe spate, însă din primul episod deja lucrurile deveneau intrigante. O crimă s-a întâmplat pe 4 iulie. Unul dintre gemenii Blossom a fost dat dispărut. Sora lui a fost găsită pe marginea lacului, udă și speriată. O împușcătură s-a auzit atunci, iar Archie și domnișoara Grundy, profesoara de muzică, au auzit-o în timp ce erau în pădure. Deși nimeni nu știe asta, ei au fost acolo pe 4 iulie. Acum, acest mister tulbură Riverdale-ul. Jughead Jones, vocea narativă, se vede nevoit să devină detectiv în cazul dispariției lui Jason Blossom, însă să fie totul așa cum pare? Curând, cadavrul lui Jason este găsit, iar autopsia scoate la iveală ceva uimitor. Acum, cercul suspecților se lărgește, iar Archie și sora lui Jason, Cheryl, par a fi în lumina reflectoarelor. Sau cel puțin așa crede privitorul...



De asemenea, găsiți mai multe despre serial aici.

3. The CW. De la bun început, CW a fost ca o carte de vizită pentru acest serial. După succesul serialelor precum The Vampire Diaries, The Originals, Supernatural, The 100, Gossip Girl și multe altele, Riverdale ajunge să creeze așteptări mari din partea publicului. Iar din punctul meu de vedere, a reușit să ne surprindă pe toți!



4. Iubesc când serialele lansează actori noi. Aici, în afară de Cole, pentru mine cu toții sunt chipuri noi, încă necomerciale, pe care nu le vezi peste tot. Ceea ce face serialul mult mai interesant (începi să te întrebi: cum joacă actorul X?, se potrivește cu personajul?, etc.).



5. Drama gemenilor - banal și totuși altfel. Căci da, „drama gemenilor” este un subiect atâââât de abordat, interpretat și învârtit încât m-am cam săturat de tot ce implică gemeni. După ce am văzut The Lying Game și după ce am citit toate teoriile legate de -A și de presupusa geamănă malefică a lui Alison din PLL deja nu mai pot! Dar acum e puțin altfel. Jason și Cheryl sunt copiii unei familii înstărite din oraș, iar după dispariție totul a încercat să fie ținut cât mai departe de ochii publicului. Normal, Cheryl este micuța-fată-populară-mereu-scorpie, ceea ce mi se pare ceva clișeic, dar da, trebuie să avem și aici un astfel de personaj. Ceea ce-mi place la acest serial este faptul că Jason moare și nu mai pot exista teorii conspiraționiste. Caz închis! Și totuși, acest lucru a deschis perfect serialul, transformându-l încă de la început într-o poveste detectivă.



6. Inspirat nu după o carte, ci după o bandă desenată. Ha! Asta a fost nouă până și pentru mine. Pare-se că există o întreagă lume „Archie” undeva acolo *.* pluuuus că avem și „Road to Riverdale” care e mult mai apropiată (ea, banda desenată) de serial. Și deși povestea are cam 100 de ani (ei bine, nu chiar, doar vreo 70 și...), ultimele numere arată suuuper bine! Și e de admirat faptul că a reușit să reziste atât de mult, alături de poveștile cu supereroi.





7. Diversitatea personajelor căci da, avem de toate pentru toată lumea. 

Jucător de fotbal, vedeta școlii? ✔
Scorpia bogată? 
Fata nouă? 
Fata tocilară? 
Tipul gay? 
Tipul antisocial? 
Tipe de culoare? 
Geamăn dispărut/mort? 
Părinți ciudați cu secrete și frustrări din adolescență? 


8. Pretty Little Liars întâlnește How to get away with murder... cel puțin din punctul meu de vedere. Căci Cheryl e desprinsă parcă din lumea luxoasă a Micuțelor mincinoase, considerând că totul i se cuvine, plină de bani și mai ales de secrete. Apoi tot misterul din jurul dispariției fratelui ei și faptul că aflăm pe bucățele ce se întâmplă, plus aerul de serial polițist pe care îl are mă duce cu gândul la How to get away with murder, serial foarte drag mie până de curând (DE CE A TREBUIT SĂ-L OMORÂȚI ?!!?!?)



9. Girl Power sau Veronica Lodge. Recunosc, când și-a făcut apariția am crezut că e tot un fel de Cheryl - o altă fată bogată cu fițe -, însă Veronica s-a dovedit a fi un personaj grozav, al doilea în topul meu de personaje preferate. Nu se teme să spună ce gândește, mereu își ajută prietenii și reușește să iasă mereu învingătoate (mai ales în luptele cu Cheryl). Și pe bune, Betty are nevoie de o așa amică... #justsaying



10. Aer vintage și totuși brand new! Iubesc cum este serialul filmat: cu o urmă întunecată, și totuși păstrând elemente calme, calde, dintr-un orășel american cu oameni conservatori. Drive-in-ul, mașina domnișoarei Grundy, localul, camera lui Betty, hainele, tot. Îmi aduc toate aminte de o americă tipică, de prin anii '80 sau '90, iar elementele moderne, cele care ar fi trebuit să iasă în evidență din peisajul vintage, se potrivesc, paradoxal, mănușă (ex.: mașina roșie, decapotabilă a lui Cheryl).




Până acum eu adooor serialul ăsta și sper să vă placă și vouă la fel de mult! 

Ei da, dacă nici după toate acestea nu v-am făcut să-i dați o șansă serialului, atunci vă las și trailer-ul mai jos:






You May Also Like

2 comments

  1. Mi-ar plăcea părerea ta. Ție care cuplu îți place mai mult?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Hm... mi-e cam greu să aleg. Îmi place foarte mult de Jug, însă nu-s fană Betty. Cred ca Veronica și Archie sunt mai okay. Ție? :)
      xx

      Ștergere