Weekly bookish updates #10

by - februarie 26, 2017



* click pe coperți pentru a citi descrierile *
Editura Polirom
În curând:













Editura Humanitas Fiction
În curând:




* Gosh, the covers 😍 *
Editura Storia
În curând:


Okay, Editura Storia are din nou o bilă albă pentru coperta cărții *.* am căutat pe net și alte variante și trebuie să recunosc că a noastră e cea mai frumoasă dintre toate. Felicitări, Storia! Da, se poate și la noi ❤ !
Editura Arthur
În curând:


Zău că nu sunt rea, dar coperta asta mi se pare atââât de urâtă T-T bine, nici restul variantelor nu mi se par prea geniale, dar cred că se putea găsi o alternativă mai fericită :/



Editura Herg Benet
În curând:


Primul roman tradus marca HB are și o copertă... frumoasă, zic eu. Îmi place și originalul, dar și aceasta ^.^


Editura Nemira
În curând:





Editura Rao
În curând:




Recent publicate:


Editura Nemi
În curând:


Recent publicată:

Editura Youngart
În curând:

Editura Librex
În curând:

 
 Editura Art
În curând:

Editura Litera
Recent publicată:




Pare-se că editura Litera a început să reediteze cărți. Dacă într-o primă fază „Aripi” avea o altă copertă, acum se pare că primește haine noi și, alături de „Damnare” format broșat (înainte erau hardcover). Nu știu dacă ăsta e un semn bun sau rău având în vedere că toate cărțile pentru adolescenț de la Litera au fost plasate undeva în umbră - nu tu promovare, nu tu continuări, nu tu apariții noi, nimic. Acum, eu una sper să putem găsi noi titluri în această zonă, deși sunt slabe șansele... Mă gândesc totuși de ce le-au reeditat (având în vedere că nici măcar nu le promovează #notcool).
Editura Quantum
În curând:

Editua All
În curând:

Editura Trei
Recent publicate:





În curând:


Vai. De. Mine. Prima dată când am văzut coperta am crezut că e o glumă, dar acum îmi dau seama că e coperta oficială de la noi. Foarte foarte foarte trist! Editura Trei a cam dat-o în bară de data asta :/
Supererou

Acestea sunt noutățile de zilele acestea :) Păreri? Ați pus ochii pe ceva? ^_^

You May Also Like

0 comments