”Autumn melancholy” - Book Tag

by - octombrie 25, 2014



Waaa, multumim multumim Walking on Letters pentru Tag :3 #penguinhug


Reguli:
- Atașează în postarea și bannerul tag-ului 
*dacă doriți, puteți prelua și cele două mini bannere (Quick Autumn Test și Correlations) sau puteți scrie voi cele două titluri, e alegerea fiecăruia
- Dă mai departe tag-ul și altora


4 cuvinte care îți vin în minte atunci când spui ”toamnă”: halloween, ziua mea de nastere, frunze, haine groase

4 senzații pe care le simți în acest anotimp: fericire, melancolie, stres, usurare

4 planuri pe care vrei să le îndeplinești în toamna asta: sa reincep sa compun, sa merg la concursurile scolare (duah, filo), sa nu mai cumpar asa de multe carti, sa ma bucur de fiecare zi de toamna

Transcrie citatul tău preferat despre toamnă:  Nu stiuuuu ughh T-T

Acum creează tu un scurt fragment/ câteva versuri dedicate acestui anotimp: (cerință opțională, dacă aveți inspirație): * ugh, nu-mi iese nimic :( *


Covor de frunze: Cărți citite de tine cu un subiect mai trist, dar care au până la final un mesaj optimist (și ce mesaje ți-au transmis).

"Daca as ramane" - Cred ca e cel mai bun raspuns pe care-l pot da pentru ca, dupa ce am citit cartea, am realizat ca sunt multe motive pentru care trebuie sa traiesti si ca orice lucru minor, poate, ramane ca o amintire frumoasa intr-un final.

Picături de ploaieUltima carte citită care te-a făcut să lăcrimezi și 2-3 cuvinte despre carte.

 Ciudat, insa n-am plans pana acum la vreo carte. Nici la "Sub aceeasi stea", nici la "Cautand-o pe Alaska", nici la orice carte care se vrea avand un impact emotionant in randul cititorilor O.o

Cană aburindă cu ceai/ ciocolată caldăO carte care ți-a încălzit sufletul în zilele reci.

Uuuu, aici intra cartile lui Stephanie :3 ("Ana..." & "Lola...")

Plimbare lungă prin parcO carte cu multe pagini, pe care ai citit-o fără să simți cum trece timpul.

Nu cred ca am citit vreodata o carte mai mare de 400 de pagini O.o Dar stiu ca primul volum din "Micutele Mincinoase" l-am citit in cateva ore :))

Pulover căldurosCea mai drăgălașă carte pe care ai citit-o vreodată.

Dragalasa adica pentru copii sau dragalasa "aww"? Hmm, am sa zic totusi "Probabilitatea statistica...". Mi s-a parut destul de "awwww" povestea lor de dragoste =D

Must (suc de struguri)O carte excesiv de siropoasă, plină de dulcegării.

Noo, nu citesc. Iar daca dau de vreo carte asa, sigur nu ajung s-o termin. 

Dovleac sculptatLectura ideală pentru Halloween.

"Carrie"? Nu stiu, n-am citit chestii de-a dreptul creepy, dar anul asta cred c-o sa incerc "Miss Peregrine" 3:)

Ceață de toamnăO carte complicată pe care nu ai înțeles-o, pe care nu ai reușit să o deslușești integral.

"Apartamentul" - Am inteles esentialul, dar fiind o carte psihologica, cred ca sunt chestii pe care le-am omis :/

Miros de scorțișoarăO carte tentantă, de care te-ai apuca chiar acum să o citești, dacă ar fi în posesia ta.

"Playlist pentru Nick si Norah" - O da baby, am vazut filmul, o iubesc pe Kath. Am nevoie de carte asta :))

Castane: O carte de care dai peste tot, despre care se scrie pe toate blogurile, dar care ție nu ți-a trezit interesul până acum.

Hmm, in ultima vreme sunt cartile de la Epica. Momentan sunt in faza adolescentina bla bla bla, adolescenti neindemanatici care se indragostesc sau ceva cu supranatural bla bla bla. Nu cred ca pot sa citesc ceva cu personaje mature. Nu inca!

MelancolieCartepe care o recomanzi tuturor să o citească toamna aceasta.

"Eve" de Anna Carey. Asta e cartea pe care o recomand tuturor, de fiecare data :))

Si cam asta a fost. Tag-ul cred ca l-au primit majoritatea, daca nu, considerati-va tagguiti (asta-i cuvant, asa-i?!).

- Diana

You May Also Like

0 comments