In mintea unui blogger - Partea III (Ultimele 33 de intrebari)

by - octombrie 11, 2014

67) Ce făceai azi noapte la ora 00?

Diana: Ma uitam la iCarly lol =)))



Laura: Probabil imi faceam scenarii in cap.

 68) Există Dumnezeu? 
Diana: Nu stiu.
Laura: Cred ca exista ceva, dar nu stiu ce.

 69) Porți bijuterii?
Diana: *really? for this numer, that question?* 
Amm, nu prea. 
Ma rezum la o pereche de cercei, un lantisor si cateva bratari =D


Laura: DIANA DE CE FACI ASTa??? AHHH, da deci trecand peste, nu nu port nici cercei, nu dupa ce mi se infecteaza foarte usor urechiile


 70) Ești genul de prieten pe care l-ai vrea ca prieten?
Diana: Da, probabil ca m-as suporta ca prietena =)))



Laura: WTF nu ma pot intelege eu, dar sa le mai cer si altora, deci nu nu 

 71) Mergi pe stradă în drum spre servici. La marginea străzi vezi un câine care se îneacă într-un canal. Șeful tău ți-a spus că dacă mai întârzii vreodată te dă afară. Ce faci?
Diana: Incerc sa salvez cainele si sa ajung la timp la servici. Sau sa chem ajutoare. 
Nu l-as lasa sa moara :'(
Laura: Chiar nu stiu, sincer cred ca nici nu l-as observa si probabil daca as face-o as suna la urgente, nu stiu nu am fost pusa intr-o situatie ca asta.


 72) Ești în cabinetul doctorului tău care tocmai ți-a spus că mai ai de trăit o lună. a) Spui cuiva/tuturor că ai să mori? b) Ce faci în zilele rămase? c) Îți este frică?
Diana: Sa vedem...
a) Le-as spune celor apropiati - pff, carora cred ca le-ar pasa
b) Carpe Diem
c) Da. Cred ca mi-ar fi :/ :'(
Laura: a) Nu nu as spune nimanui, care ar fi rostul daca ar mai ramane doar cateva zile, si in plus de ce sa ii chinui si pe alti
b)As incerca sa fiu cat se poate de fericita
c)probabil...

 73) Ai postere pe pereți?
Diana: Am avut. Acum ca am renovat, nu.
Laura: Nu am avut voie sa le fac rau peretilor niciodata:)))

 74) Care este cântecul care te binedispune întotdeauna?
Diana:

Laura:

 75) Care sunt ultimele 2 cifre ale numărului tău de telefon?
Diana: 82?!
Laura: 16

 76) După tine, ce anume face o relație să reziste?
Diana: Sinceritatea :-)
Laura: Increderea

 77) Cum poate cineva să-ți cucerească inima?
Diana: Hmm?! :)) 
Trebuie sa fie o persoana sincera, simpla si mai presus de toate, sa ma suporte ^_^



Laura: Ar trebui sa fie el insusi si sa ma placa pentru ceea ce sunt .

 78) Poate nebunia aduce mai multă creativitate?


Diana: Da?!
Laura: sper...


 79) Care este cea mai bună decizie luată până acum?
Diana: Faptul ca am intrat la liceul la care sunt acum ^o^
+ prietenii pe care-i am >:D<
Laura: poate faptul ca am reusit sa ma feresc de anumite tentati.

 80) Ce mărime de pantofi porți?
Diana: Jezz, aici sunt ca un Yeti. 
38-39
Laura: 36.5

 81) Ce ai dori să fie scrie pe piatra ta funerară?
Diana: VIP =))) The fuck. Idk. FREE WIFI :)))
Laura: Vreau sa fiu incinerata si cenusea mea sa fie amestecata cu confetti in timp ce canta pe fundal Young Volcanoes de la FOB =))))))

 82) Care este cuvântul tău preferat?
Diana: LOL =]



Laura: "FUCK" =))))))

 83) Spune-mi primul lucru care-ți vine în minte când auzi: inimă.
Diana: Imi imaginez un lantisor pe care l-am vazut pe tumblr O.o
Asa-i ca-i tare? *.*



Laura: Ma gandesc la Alba ca Zapada LOL =)))))

 84) Ai o zicală/expresie pe care o folosești des?
Diana: "The fuck" "The hell" "WTF" "Omg" "And this girl is like whaaaaat?"
Laura: JESUS

 85) Care este ultimul cântec pe care l-ai auzit? 
Diana:


Laura: 
=)))))sry


 86) Care este culoarea/culorile tale preferate? 
Diana: De obicei culorile inchise. Negru, visiniu, mov, gri...
Laura: 
VESNIC

 87) Care este poza de pe desktop-ul tău? 
Diana:


Laura:

 88) Dacă ai avea un buton pe care dacă l-ai apăsa, o persoană la alegerea ta va dispărea, l-ai folosi? Pe cine? 
Diana: O jezz, pot sa am asa ceva va rog? 
Promit ca o sa fac numai bine in folosul omenirii cu el ~.~



Laura: PROFA DE ROMANA

 89) Dacă ai putea deveni o vedetă peste noapte, cel fel de vedetă ai fi? (Actor, scriitor de succes, cântăreț, prezentator TV, etc.) 
Diana: Imi doresc sa devin scriitoare, recunosc, insa as vrea sa fiu cantareata 3:) :D
Laura: Actrita, e si ceea ce imi placea sa spun cand eram mica ca o sa ajung.

 90) Într-o seară te trezești din cauza unui sunet. Aprinzi lumina și vezi că ești înconjurat de zombie. Aceștia nu fac absolut nimic, doar stau în jurul patului tău. Ce faci? 
Diana: V-AM SPUS CA VINE APOCALISA ZOMBIE!!!
Lol, un harlem shake, voi ce-ati face?


Laura: As suna-o pe prietenea mea Flavia, sigur mi-ar spune cel mai rapid mod de a ucide un zobie =))))

 91) Ai mâncat din greșeală niște legume radioactive. Au avut gust bun, dar și mai bun este lucrul care s-a întâmplat. Acestea îți dau o super-putere la alegere! Care este aceasta? 
Diana: Vreau sa controlez mintile 3:)
I'll have my slaves *muahahaha*
Laura: SA CITESC GANDURILE O DAA

 92) Poți să retrăiești orice moment din viața ta, însă doar pentru o jumătate de oră. Care este experiența din trecut pe care ai vreo să o retrăiești? 
Diana: Nu stiu.
Laura: Momentul in care lesa unui caine s-a prins intre picioarele mele si cainele a inceput sa se invarte in jurul meu si eram la propriu legata si stapanul cainelui m-a ajutat sa ies din stansoare si a spus ca "cainele mi-a citit gandurile" BEST MOMENT OF MY LIFE

 93) Poți să ștergi din trecut orice experiență proastă avută. Care ar fi aceasta? 
Diana: Generala!



Laura: nu stiu, sunt oricum destule.

 94) Ai oportunitatea de a întâlni un actor/actriță la alegere. Cine este? 
Diana: 2xJ :3



Laura: Sunt fffffoarte multi.

 95) Ai primit un bilet de avion gratis către orice destinație la alegerea ta. Trebuie să pleci acum. Unde mergi? 
Diana: :O AUSTRALIA :O



Laura: LA BABY

 96) Ai vreo rudă în închisoare?
Diana: Din cate stiu, nu :))
Laura: habar nu am =)))

 97) Ai vărsat vreodată în mașină? 
Diana: Nu am rau de masina.
Laura: O data?! =)))) varsam cand eram mica de cel putin 3 ori la drum lung.

 98) Ai fost vreodată într-un avion? 
Diana: Nup :(
Laura: nu

 99) Dacă toată lumea te-ar putea auzi în acest moment, ce i-ai spune?
Diana: De ce e asa de rea?
Laura: Mi-e foame


Si astea au fost raspunsurile noastre. Cum vi se pare? Ati facut provocarea? :)

You May Also Like

1 comments

  1. Eu l-aş face pe profu" de mate să dispară X_X. Faine răspunsuri, amuzante! Şi eu îi vreau pe 2xJ. =))

    RăspundețiȘtergere