In My Mailbox #9

by - octombrie 30, 2014


Wooo, woo, woo! De cand n-am mai facut postarea asta :O !

Pot sa ma mandresc cu faptul ca n-am mai cumparat carti si ca incep sa imi revin din pauza de citit ^.^


"Frenezia" am primit-o in urma unui schimb, iar "Jurnalul unui adolescent timid" l-am primit de la colega de banca #hug :)


"Uratii" si "Rosu ca sangele" le-am cumparat - T-T era 30 lei. TREBUIAA!!!


Fantabuloasele semne de carte sunt primite de la autoare xx #hugs #hugs #hugs si "Cioburi de stele" si brelocul sunt castigat la concursul organizat de Editura Trei pe facebook :P


Cartea cu "Dewey" am primit-o #multumesc #multumesc #multumesc de la o persoana foarte draguta :3 iar swag-urile sunt primite de la autoare. In curand un concurs, dar shh, n-ati aflat de la mine :))


Siiiiii minunatiile astea pe care le-am luat de la Kiliprim. Trebuie sa va spun preturile :O
23-15-2 (lei, de la stanga la dreapta) Wow, nu-i asa?!

Voi ce ati mai primit/castigat/cumparat? :)

-Diana

You May Also Like

0 comments