The Fictional Book Boyfriend Tag

by - octombrie 20, 2014

Bantuiam pe net, ca de obicei, si uitati ce am gasit aici :3

Desi nu cred ca m-am apropiat chiar atat de mult de personajele masculine din carti, cred ca o sa incerc sa fac tag-ul asta :)



1. Prietenul cel mai romantic!

Etienne St. Claire ("Anna si sarutul frantuzesc" & "Lola si baiatul de treaba din vecini") - O jee, pot sa ma casatoresc cu el? E perfect! Are origini americane, nume frantuzesc si accent englezesc. E pitic. Cret. E al meu :o3


2. Prietenul cu o personalitate întunecată și schimbătoare, dar cu o inimă bună!

Damon Salvatore ("Jurnalele Vampirilor") - Nu stiu de ce mi-a venit Damon in minte. Nu-mi mai aduc aminte ce se intampla cu el prin carti, dar stiu ca desi isi ura fratele, era ceva in el care nu l-a facut sa-l omoare atunci cand a avut oportunitatea. :3


3. Prietenul cu puteri supranaturale!

Stefan Salvatore ("Jurnalele Vampirilor") - Ce pot sa spun, e iubirea vietii mele. N-am sa contest asta vreodata ^.^


4. Prietenul pe care vrei să îl controlezi(cu sensul de a-l aduce aproape de tine, de a-l calma, de a-l vulnerabiliza)!

Warner ("Atingerea lui Juliette") - Cred ca e usor de controlat, mai ales ca a cam avut o slabiciune pentru Juliette...


5. Prietenul care se transformă într-un bun amic, deoarece diferențele dintre voi nu pot susține relația de iubire!

Colonelul ("Cautand-o pe Alaska") - Pai cam asa amic as vrea sa am. Putin haios, putin serios, mai mult nu-e-in-toate-mintile. E de gasca, ce pot sa spun :))


6. Sufletul tău pereche!

Wow. Inca nu stiu. Adica am citit carti, dar nu destul de multe incat sa-mi fac un personaj masculin ideal... Caleb ("Eve")? Adam ("Daca as ramane")? Stefan? Ugh e greu @_@

7. Prietenul pentru care ai încălca interdicția părinților de a te întâlni cu el și v-ați căsători/ ați fugi în lume!

Probabil cu St. Claire :)))
O nu :O Baby Stefan! He's the only one T-T


Oh, you too, baby Damon, but later hon' #shhh

8. Prietenul perfect pentru o călătorie plină de adrenalină!

Four ("Divergent") - Daca nici aici nu-i adrenalina, atunci nu stiu :)) Desi nu am indragit atat de tare cartea - ca seria n-am avut rabdare s-o termin -, cred ca Four tot atragator e :))


9. Prietenul lângă care ai vrea să fii pe o insulă pustie!

Adam! ADAM! You and I baby. Forever!


10. Prietenul cu adevărat bad-ass!

Baby Damon e perfect! So bad-ass. M-as casatori cu el - now it's your turn bae 3:)





Ups! si cam atat. Sper ca v-a placut :) E un tag mai vechi asa ca presupun ca toata lumea l-a facut deja :-)


- Diana

You May Also Like

0 comments