Leapsa: Ai prefera sa..?

by - ianuarie 11, 2015

Aloha! Ne relaxam putin cu o leapsa primita de la Andreea #multumim ^-^

1. Ai prefera să citeşti serii sau cărţi “singure”?


Diana: Ugh, nu m-am mai apucat de mult de o serie. Nu cred ca mai am timp pentru una, asa ca in ultimul timp am citit numai carti "singure", fara sa apartina vreunei serii ;)
Laura: Nu am citit foarte multe serii, dar pe cele pe care le-am incercat nu prea am mai apucat sa le si termin, asa ca prefer cartile "singure".

2. Dacă ai avea de ales să citeşti doar autori bărbaţi sau doar autori femei pentru tot restul vieţii, ce ai alege?


Diana: Ugh... nu stiu. Il ador pe John, dar majoritar am citit carti scrise de autoare, asa ca am sa aleg partea feminina de data asta #sorryjohn
Laura:  Desi cu siguranta am citit mult mai multe carti scrise de femei, tind sa aleg barbati autori, uneori au puterea de a surprinde mult mai puternic decat povestile clasice ale femeilor.

3. Ai prefera să cumperi cărţi direct din librării sau online?


Diana: ONLINE! Nu vreau sa par obsedata de mediul virtual, dar sa fim seriosi, cartile de pe librariile online sunt mult mai accesibile ca pret. WTF, 40-50 de lei o carte?! Nu mai fac greseala asta!
Laura: Imi place sa rasfoiesc o carte inainte sa o cumpar, dar cum a spus si Diana, preturile nu mai sunt atat de avantajoase in librarii, deci sa spunem ca prefer cartile cumparate online.

4. Ai prefera să te uiţi la ecranizarile de tip film sau serial TV?


Diana: ASTA! Asta e o intrebare foaaarte buna! Cred ca serialele TV. Asa pot sa fiu obsedata pentru mai mult timp #evilsmile
Laura: Cred ca incet, incet am renuntat la multe seriale, nu regret pentru ca pur si simplu un serial, de la un sezon la altul se schima extrem de mult, si uneori extrem de prost, deci aleg ecanizarile de tip film.

5.Ai prefera să citeşti 5 pagini pe zi sau 5 cărţi pe săptămână?


Diana: Pff, pff, pff si 6 carti daca se poate, dar ugh, cred c-ar fi obositor, asa ca am sa zic 5 pagini pe zi.
Laura: 5  PAGINI PE ZI, ugh nu stiu de voi dar chiar imi place sa fac mai multe lucuri intr-o saptamana decat sa stau in casa :))))

6. Ai prefera să fii un critic sau un autor?


Diana: AUTOOOOR!!! Sunt prea entuziasmata? Bun atunci 3:)
Laura: Una din marile mele pasiuni este sa critic chestii, orice, si daca stau si ma gadesc acum chiar mi-ar placea sa critic carti 3:), deci daaaa criticccc!!!

7. Ai prefera să citeşti topul tău de 5 cărţi favorite sau cărţi noi?


Diana: *ambigua intrebare o.O* As prefera sa citesc carti noi. Nu am recitit carti - bine, doar primul volum din Micutele Mincinoase *-*. Prefer sa raman cu interpretarea si imaginea lor de prima data cand le citesc ;)
Laura: hmmmm carti noi, mda cred ca le prefer pe cele noi, imi place sa imi fac scenari pe baza cartilor deja citite, deci cu cat mai multe povesti noi, cu atat mai bine.

8. Ai prefera să fii un bibliotecar sau un vânzător de cărţi?


Diana: Vanzator de carti ^_^
Laura: Wait what ????

9. Ai prefera să citeşti genul tău favorit de la toţi autorii sau toate genurile de la autorul tău preferat?


Diana: John? Steph? Ei scriu acelasi gen. Si l-am cam epuizat ^^" Zic zic ziiiiiic genul meu favorit de la toti autorii :)
Laura: Genul meu favorit de la toti autorii, inca nu pot sa spun ca am un autor preferat sorryyy

10. Ai prefera să citeşti cărţi fizice sau e-book-uri?


Diana: Carti fizice, clar! Nu e carte daca nu pot bali pe ea :P~ 
Laura: Carti fizice, suna ciudat :)))) yup raman la cartile pe care le pot pipai loll

Daaam tag-ul mai departe blogurilor: Meduza blanda, Walking on lettersHealthy ReadingDamon's Reading ClubReading Addict si oricui vrea sa o preia ^_^

- Diana & Laura -

You May Also Like

2 comments

  1. O să-l preiau şi eu, dacă nu deranjează pe nimeni (o să specific că l-am luat de aici, normal). Îmi plac răspunsurile voastre, mulţumesssscc! ¤o¤

    RăspundețiȘtergere