Leapsa: Secrets of Blogging

by - iulie 07, 2015

Se mai intampla sa bantui pe blogosfera si sa gasesc cate un blog interesant. Si nu ma las pana nu il descos :)) Asa s-a intamplat si in cazul blogului From Meg with Love. Si am gasit leapsa asta scurta si interesanta - zic eu - pe care m-am gandit sa o fac :3 Let's do it!


1. When did you start blogging and why?
Am inceput sa urmaresc bloguri o perioada de timp, iar dupa un an si ceva, in noiembrie 2013 m-am gandit ca ar fi dragut sa am si eu blogul meu prin intermediul caruia sa impartasesc cu alti oameni pasiunile mele - despre carti, filme, seriale, muzica etc. Am inceput blogul cu cele mai bune prietene, Dani si Laura, dar acum am ramas doar eu. Tin totusi sa le multumesc pentru ca m-au ajutat si sprijinit la inceput cand era totusi destul de greu #hughughug


2. How many people in "real life" know about your blog?
Cred ca mai toti cunoscutii stiu ca am un blog. De fiecare data cand se iveste oportunitatea mentionez acest lucru. Nu stiu insa cator dinre ei le si pasa ^^"...


3. What are your favourite posts to read?
Imi plac articolele de genul in my mailbox unde, de multe ori, aflu despre carti noi. Apoi fug si caut o recenzie, doua - desi, sincer ma cam plictisesc si nu am rabdare sa le citesc pana la sfarsit. Au inceput sa-mi placa si postarile despre calatorii #goals


5. Which posts are you most proud of?
Sunt mandra cam de toate postarile de pana acum. Stiu ca am depus multa munca si ca am dat ce-i mai bun din mine - sau macar jumate. Imi plac totusi postarile cu iz personal, precum cea despre concertul One Republic ;)


6. What advice would you give to future bloggers?
Sfaturi... hmm... Nu stiu. Pur si simplu ma gandesc cum am fost eu la inceput - alocandu-mi tot timpul blogului, lucrand la fiecare detaliu si stresandu-ma pentru fiecare lucru :)) Not cool. Totusi am cautat sfaturi si am intrebat alti bloggeri despre lucrurile pe care nu le stiam. If you have questions, here I am ;)


Asta a fost leapsa scurta de azi. Sper ca v-a placut si poate ca unii dintre voi o veti prelua (va rog sa specificati sursa ^-^). Pareri?

- Diana

You May Also Like

0 comments