Top 5 Wednesday: seriale Disney

by - iulie 30, 2015

Hello, hello! Da, nu e miercuri - insa cu tot vacarmul de ieri am si uitat ce zi e -, dar am revenit un un top, zic eu, interesant. M-am gandit la serialele Disney care sunt super-reusite, insa oamenii par sa nu le acorde nici macar un pic de atentie. Asa ca am facut acest top. De unele poate stiati, de altele nu, insa abia astept sa citesc parerile voastre :3 

* click pe nume pentru a vedea trailer-ul *

5. 'Nu-i vina mea' ('I didn't do it!') - nu e chiar un serial extraordinar, insa te invata multe lucruri despre prietenie (lucru pe care cred ca se bazeaza 99% din productiile Disney ^^"). Personajele sunt simpatice si de multe ori ajungi sa empatizezi cu ele.


4. 'Binny si fantoma' ('Binny und der Geist') - aici mi s-a parut interesant: nu e tipologia clasica. Serial american despre nu-stiu-ce-casa-bantuita bla bla bla. Este un serial german. Despre o intreaga istorie a cavalerilor. Despre intoarcere in timp, fantome si ceasuri magice.


3. 'Hank Zipzer: supremul elev mediocru' ('Hank Zipzer') - un serial britanic, cu personaje simpatice si amuzante. Asa mai vi de-acasa, Disney!


2. 'Wolfblood' - nu stiu de voi, insa eu cand am vazut prima data serialul, m-am indragostit de el. Mi s-a parut diferit fata de porcariile de la tv si intr-un fel natural. Un alt serial britanic fara efecte speciale prea multe, unde Maddy e o adolescenta cu adevarat normala, iar prietena ei vrea sa dovedeasca ca varcolacii nu sunt doar in carti.


1. 'Ciudateni' ('Gravity Falls') - okay, multi dintre voi o sa fiti putin sceptici - asta daca n-ati vazut vreun episod din serie -, dar va spun ca asta nu-i desen de copii de scoala primara! O intreaga engima sta in spatele acestui serial si mi-a amintit putin de Goosebumps - sau cel putin, ce se presupune a fi. Cred ca cei ce au indragit seria or sa iubeasca animatia, iar ceilalti - merita sa-i dati o sansa!



- Diana

You May Also Like

5 comments

  1. Cu exceptia lui Hank Zipzer, sunt complet de acord cu tine, serialele astea sunt minunate. As mai adauga si Riley si restul lumii, mi se pare ceva mai putin pueril decat majoritatea productiilor Disney si e asa, foarte heart warming <3

    RăspundețiȘtergere
  2. Primele trei nu-mi prea plac, la Wolfblood m-am uitat primele 2-3 episoade dupa care l-am abandonat pentru ca devenea penibil si enervant, iar Ciudateni e si preferatul meu. E genial desenul, cu atatea enigme si intrebari fara raspuns. Mi-a mai placut si Sonny si steluta ei norocoasa cand era si ma mai uit si la Phineas si Ferb. ;)

    RăspundețiȘtergere
  3. Nu stiu ce sa spun despre actualele desene de pe Disney, cred ca voi ramane la cele care mi-au marcat copilaria insa si "Gravity Falls" este bunicel.

    RăspundețiȘtergere
  4. Nu stiu ce sa spun despre actualele desene de pe Disney, cred ca voi ramane la cele care mi-au marcat copilaria insa si "Gravity Falls" este bunicel.

    RăspundețiȘtergere