Q&A #4

by - august 12, 2015

... sau partea a doua :)) Gasiti aici celelalte postari de genul, asa ca daca nu am raspuns aici la vreo intrebare, probabil ca am facut-o in alta postare :)

1) Ce loc ocupa Dumnezeu in viata ta?

Sa stiti ca m-am gandit mult la intrebarea asta; si desi pare simpla, nu-i prea gasesc un raspuns. Nu sunt o credincioasa, dar nici un ateu. Cred ca exista ceva acolo sus, dar pentru mine bisericile si popia (exista cuvantul asta?) sunt doar niste lucruri de pe urma carora se iau bani. Nu-mi spuneti voi mie ca daca nu pun bani in cutia milei Dumnezeu nu o sa ma ierte. Baliverne! Si totusi, nu am nimic cu cei care cred cu adevarat sau cu cei de alta religie (care nu cred in Dumnezeu sau care-l vad sub o alta forma). Pana la urma cu totii avem nevoie de ceva in care sa credem, nu?


2) Ce carte citesti acum?

Iar m-am avantat in lecturi si m-am apucat de "Marea calatorie a lui Amy si Roger" (care e ok pana acum), "Frida Kahlo" (care e destul de plictisitoare) si " Numara stelele" (la care inca mai astept sa se intample ceva wow. Si presimt ca e ceva iminent!). Voi ce mai cititi?


3) Cate carti crezi ca ai citit pana acum?

Oho, foarte, foarte FOARTE putine. Zau! Stiu ca tineam socoteala si mai mult de 20-30 de carti pe ani nu citeam. Cred ca din toata biblioteca pe care o am la mine in camera, am reusit sa citesc vreo 15-20%. Extrem de putin :(


4) Planuiesti sa te apuci de booktube?

Da si nu. Da pentru ca mi-ar placea sa fac chestii amuzante in fata camerei si-mi place mult sa filmez - e o mica placere de-a mea sa editez si sa fiu in spatele camerei. Plus ca booktuberii romani de care am auzit sunt super draguti si sunt un fel de squad goals :3 
Si nu din 'einspe mii de motive :/ In primul rand A) nu am un aparat cu care sa filmez si daca asta ar fi singura problema atunci trebuie sa va spun ca B) nu-mi place cum suna vocea mea, C) fata mea arata ciudat din alte unghiuri #trustme, C) teama de "expunere" in fata lumii (desi cred ca multi dintre voi stiu cum arat ^^") si D) chiar nu stiu ce sa fac. Zau ca as face-o doar sa vad cum e, dar daca o sa-mi placa? Daca o sa fie totul ok? Pai n-o sa mai am timp si de altceva :))


5) Ce te face sa mergi in continuare pe acest drum?

Al bloggingului? Tinta mea in viata. V-am spus ca vreau sa fiu jurnalista? Ei bine, acum stiti! Vreau a scriu pentru o revista despre evenimente sau localuri sau orice alte chestii. Nu ma vad un jurnalist nebun dupa scandaluri care interpreteaza in fel si chip orice zvon - desi stiu ca astea-s mai bine platite ~.~. Vreau doar sa fac ceea ce-mi place, iar pana acum bloggingul si tot ce mi-a oferit el e mai mult decat ok.


6) Ati citit seria Wardstone?

* search pe Google * omg! Sunt chiar cute :3 Stiu carticelele si ma tenta ideea de a le colectiona, insa sunt putin reticienta. Nu vreau ca limbajul sa fie pueril. A citit cineva seria sa-mi spuna o parere?


7) Care personaj iti place cel mai putin dintr-o carte/serie?

Nu stiu... Tris? Dar nu cred ca-mi displace de ea. E o chestie ivoluntara din cauza ca nu-mi place seria "Divergent" ~.~


8) Care e cel mai frumos lucru care ti s-a intamplat pana acum?

Din totdeauna? Cred ca decizia, riscanta sa zicem, de a avea un blog. Faptul ca lupt intruna la scoala sa ajung printre primii 5 sau 3 (mereu sunt printre primii 10). Legarea prieteniei cu Dani si Laura. Faptul ca zilnic gasesc chestii care ma bucura. Nu stiu, sunt atat de multe motive de bucurie care probabil le eclipseaza pe altele. Tind sa cred ca depinde din ce unghi privesti...


9) Din lumea carui autor ti-ar placea sa faci parte?

* cred c-am mai raspuns la intrebarea asta, am o ciudata senzatie de deja-vu * Arthur Conan Doyle? Daca se poate, in pielea lui Sherlock Holmes, va rog! Mereu mi-am doarit sa am un spirit ata de analitic *.*


10) Ce film te-a impresionat in mod special?

Pana la lacrimi? Caci eu plang foarte foooarte rar la filme. Primul a fost Hachiko si God, cat am plans la filmul ala. Sunt sensibila in ceea ce priveste animalele. Daca ranesti un om in fata mea, nu plang, dar sa nu indraznesti sa faci vreun rau vreunui animal ca te-ai ars! Asta daca nu e Leo si joaca in Titanic. Atunci ma buseste plansul :))


11) Care este locul din lume pe care iti doresti cel mai mult sa il vizitezi, bazandu-te pe ceea ce ai citit pana acum?

Un loc real? Nu stiu. Parisul pare de vis in "Anna si sarutul frantuzesc". La fel si Amsterdam in "Sub aceeasi stea". Dar am sa aleg New Orleans. Jeez, cine n-ar vrea sa-l viziteze! Adica daca A) esti innebunit dupa vampiri, B) urmaresti "The Originals" si C) iti plac festivitatile si traditiile noi, asta e locul tau. Ah si in "AHS" apare New Orleans. Mai ca au inceput sa-mi placa vrajitoarele...


12) Care perioada a anului te indeamna cel mai mult la citit?

Toamna! Desi incepem scoala aka cea-mai-stresanta-perioada, toamna e preferata mea pentru orice. Inclusiv pentru citit. De obicei citesc mai mult cand e racoare. Vara ma indeamna mai mult la lene si somn.


13) Ce reprezinta blogul pentru voi?

Pentru mine e ca o rampa de lansare. Fac ce-mi place, cunosc oameni noi si interesanti, aflu despre chestii noi, evenimente, lansari, ce mai, e viata perfecta daca as putea face asta si pentru bani in viitor - ca job, ca jurnalista!


14) Ce cuvant te defineste pe tine ca si cititor?

Innebunita :)) Dupa A) cumpararea cartilor, B) aranjarea lor, C) copertile lor, D) fie, citirea lor si E) fangirl :))


15) Cum ai descrie persoana iubta folosindu-te doar de caracteristicile altor personaje din carti? Prezinta-l doar prin comparatie cu alte personaje. Ex: destept precum Rodia ("Crima si Pedeapsa").

* nu mai stiu cine a pus intrebare, insa e cea mai tare chestie! Va provoc si pe voi sa faceti chestia asta, lasandu-va descrierea in comentarii ;) * Hmm, sa fie:

16) Cand scrii te folosesti de experienta personala?

Da. Mereu fac asta. Doar ca in creatii, lumile pe care le cladesc tind sa fie exagerari ale realului. Cand scriu pe blog e ceva mai realist - scriu mereu din experientele mele :)


17) Ce alte hobby-uri ai?

V-am spus ca am o chitara? Mda, numele ei e Perrie :)) Si mai cant la ea din cand in cand. Ma uit la o gramada de seriale si incerc sa vad si filme mai multe, dar huh, nu prea gasesc chestii care sa-mi placa ^^" (ca veni vorba, pe 14 ne vedem la cinema la "Paper Towns" :3)


18) Cu ce personaj din carti sau filme consideri ca te asemeni? De ce? Ce asemanari exista?

As vrea tare mult sa spun ca seman cu Sam din "Stuck in love". Nici acum nu pot sa uit scena cand a venit acasa din vacanta, s-a asezat la masa alaturi de tatal scriitor si fratele indragostit dupa SF-ul lui Stephen King si anunta ca-si va publica romanul de debut. Imi place de ea, de personalitatea ei conturata, de ambitia de a merge mai departe, de viata imperfecta pe care o are. Cred ca seman intr-o oarecare msura cu ea - sau doar intr-un aspect -, insa tot ramane unul dintre personajele indragite din filmul preferat. Vi-l recomand cu drag!


19) Ce consideri ca este mai important: cartile, realitatea sau prietenii?

Realitatea. Dura. Rece. Spontana. Presarata cu fericire atunci cand nu te astepti.


20) Ai avut parte si de hateri?

Puteam spune God bless, not yet! Dar se pare ca se mai trezeste cate un ametit sa lase comentarii aiurea :)) Nu. Nu am avut, din fericire, hateri. Sau cel putin nu-i stiu eu :)) Asta a fost unul dintre riscurile pe care abia l-am acceptat. Mereu a fost aceasta retinere. Dar hei, au trecut aproape 2 ani si nimic nu s-a intamplat!


21) Ce ai alege: sa iti pastrezi amintirile si sa nu mai poti forma altele sau sa uiti toate amintirile din trecut si sa fii capabila sa-ti formezi altele? De ce?

Sa-mi formez altele! (!!!) Mereu am avut si amintiri neplacute pe care am incercat sa le uit, iar asta e un prilej bun. Plus, formandu-mi altele, unele din amintirile vechi se pot repeta - sau nu! Risc pe care mi l-as asuma. Putem construi atat de multe noi amintiri, incat cele vechi oricum s-ar pierde!


22) Cum ti s-a parut cartea "Girl Online"? (E tradusa?)

Cartea a aparut anul acesta la Editura Epica (o puteti comanda aici) si puteti citi parerea mea aici - o recenzie din care nu stiu cat de mult se intelege, dar va spun ca mi-a placut cartea... dupa ce Penny pleaca la New York :D


23) Cum iti alegi continutul postarilor de pe blog?

In general postez: 
A) recenzii pentru carti pe care le primesc de la sponsori, 
B) sau pentru carti pe care mi le-am cumparat, 
C) recenzii pentru seriale sau filme, 
D) rubrici pe care le inventez ("Weekly updates" sau "Hot on top") sau le preiau de pe alte bloguri ("Wave of music" sau "T5W")
E) chestii spontane care cred c-ar putea fi de folos cuiva ("Cum sa sporesti increderea in tine")
DAR
F) incerc mereu sa gasesc cate ceva nou de postat (fie rubrica, fie un lucru care ma pune pe ganduri etc.)


24) Ce asteptari ai de la o carte citita?

Sa ma surprinda! Cred ca asta e asteptarea oricarui cititor. Sa urmaresti firul povestii pana intr-un punct cand spui "Ah, stiu deja cum o sa se termine" si apoi BAM! sa se intample total altceva. Am patit-o cu "Cerul e pretutindeni" in care * SPOILER, cred * aveam mereu senzatia ca o sa moara cineva. MEREU!


25) Care este seria la care ai renuntat?

Pff, doar una? "Divergent", "Madison Avery" (desi poate ma incumet sa citesc si volumul 2), "Saga lui Darren Shan" hmm, si cred ca astea ar fi :)) pareau mai multe in capul meu


26) Un personaj negativ pe care il adori?

Damon? Se pune ca personaj negativ? Oh, sau Klaus? Trebuie neaparat din carti? :))


27) Ce gen de carti crezi ca te reprezinta?

Desi am citit foarte mult YA in ultima vreme, genul Fantasy ramane unul dintre preferatele mele :3 A fost primul de care m-am indragostit, asa ca prima iubire nu se uita niciodata!


28) Care este motivul pentru care citesti?

La fel ca si la scris, pentru a evada! Lumi noi, personaje exemplare sau mai putin exemplare, situatii, povesti (unele reale). Cine nu ar face-o? Cu totii dorim sa scapam de cotidian la un moment dat.


29) In ce taram fantastic din carti ai vrea sa traiesti?

Cred ca-n "Tara Minunilor" a lui Alice. Desi e cam cu dus si-ntors. Daaar, apuc sa vad o pasare Dodo :P


30) Daca ar fi sa poti reciti o singura carte, pe care ai alege-o?

Chiar daca nu am citit-o in intregime, iar cand am citit-o era rezumatul povestii intr-o carte de copii, as reciti cu drag "Alice in Tara Minunilor". Ba chiar mi-am luat-o si in engleza :3


31) Te-ai indragostit vreodata de un personaj fictiv?

* points at all my book boyfriends * Nuuuu :))


32) Care este parerea ta despre literatura din trecut, respectiv cea contemporana?

Nu am citit foarte multi clasici, dar cred ca fiecare era e influentata de perioada ei. Constrangerea de dinaintea sau de dupa razboi, cenzura, cartile interzise sau tendintele si inspiratiile momentului. Totusi, literatura a avut mereu libertatea de a se dezvolta. Okay, au fost si poate ca inca sunt carti interzise, dar asta nu l-a facut pe autor sa nu mai scrie! Ce numim astazi erotic sau carti +18, era cunoscut de acum cateva secole. Nu e nimic nou, doar repovestit, imbunatatit si modelat pe epoca.


33) Daca ai putea schimba finalul unei carti, care ar fi aceea?

Hmm, cam la fel ca la intrebarea cu soarta unui personaj (intrebarea 11 de aici) ;)


34) Care este youtuberul tau preferat?

Oh, doar unul? Hmm... Tyler Oakley? Da, cred ca el! Desi vi-i recomand si pe: JackConnor, Lilly, Joe, Caspar, Hannah, *checks youtube*, Jessie, Alfie, Dan, Sasha, Zoe si poate si Tanya si cum sa uitam de vlogbrothers *points at John ;)* - din ce urmaresc eu. Siii doua canale romanesti (BAM!): Cotofan si 10 lucruri ;) Urmariti vreunul din ei?


35) Crezi ca blogurile axate pe recenzii de carti prind mai mult ca vloguri? Adica treci din stadiul de scris pe blog la vorbit in fata unei camere de filmat.

Aici depinde! Mie imi plac mai mult cele scrise pentru ca in cazul meu pot adauga imagini, gif-uri, trailere. Pe cand pe youtube nu as putea face asta (bine, poate doar poze, dar nu ar arata la fel :/). Insa, e amuzant sa urmaresti reactiile celui ce povesteste pentru ca de multe ori sunt si amuzante. Asta daca te descurci cu mimica fetei si cu entertainingul :))


36) Care este cea mai complexa lectura pe care ai citit-o?

Posibil "Rem" de Cartarescu. Cititi Cartarescu! E genial omul!


37) Daca l-ai intalni pe autorul/autoarea ta preferata care ar fi prima intrebare pe care i-ai pune-o?

Te irita sfoara? Nu de alta, dar daca stai in portbagajul masinii tot drumul pana la mine acasa si apoi o luuuuunga perioada in subsol, e posibil sa-ti dea mancarimi :))) Nu stiu, daca e sa fiu realista, probabil as intreba daca e ok sa facem o poza sau daca e ok sa-l iau/s-o iau in brate. Dar sa fim seriosi, numai de vorbit in engleza nu mi-ar ardea mie daca e sa-i intalnesc pe John sau pe Stephanie *.*


38) Care este cel mai frumos moment pe care l-ai trait in experienta ta de blogging?

Faptul ca am cunoscut si inca mai cunosc multi oameni noi, frumosi si interesanti. Nu neaparat fata-n fata, ci si prin comentariile, intrebarile sau mesajele pe care le primesc. #imbratisaredegrup :3



Si astea au fost toate intrebarile. Cred ca postarea asta e mai mult decat kilometrica. Sper sa nu va plictisiti :D

- Diana

You May Also Like

46 comments

  1. 6. Din seria Wardstone am citit primul volum, cand eram mai mica, il gasisem la biblioteca, dar restul nu eraaaau!! Si pe atunci nu adoram asa tare cartile si nu m-am sinchisit sa comand :D
    10. L-am vazut de doua ori si am plans de n-am mai putut de fiecare data.....
    26. Klaus....sweet Klaus

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu am avut un volum din seria Wardstone, insa am preferat sa il schimb cu o alta carte, pentru ca mi-am dat seama ca n-o sa cumpar toata seria...si oricum, Haruki Murakami mi s-a parut mai interesant :P (cu una din cartile lui am facut schimbul)

      Ștergere
    2. Ar fi trebui totusi sa o citesti inainte sa fi facut schimbul, e destul de interesanta :)

      Ștergere
    3. Era volumul 10, nu prea avea rost sa o citesc... n-as fi inteles nimic.

      Ștergere
    4. Ah, am crezut ca vorbeai despre primul volum, in acest caz ai procedat bine :) Ce carte de Murakami ai luat l-a schimb? Eu acum citesc Albastru nemarginit, aproape transparent de Ryu Murakami si nu e prea ok...

      Ștergere
    5. Am luat Cronica pasarii-arc. Mi-ar placea sa citesc 1Q84. Am auzit ca e faina tare.

      Ștergere
    6. Interesant, nu am mai auzit de ea, o sa ma documentez putin :)

      Ștergere
  2. Din seria Wardstone am citit primele trei volume si un parquell. Ti-o recomand cu caldura, limbajul nu este pueril deloc. La film sa nu te uiti (cel putin nu ianinte de a citi cateva carti), chiar daca joaca doi actori foarte buni – Ben Barnes si Julianne Moore, este foarte slabut si nu se compara cu primul volum.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Nici nu stiam ca exista film dupa aceasta serie. E facut doar dupa primul volum?

      Ștergere
    2. Nici eu nu stiam de existenta filmului si imi vine greu sa cred ca exista un film naspa in care joaca Ben Barnes, dar o sa merg pe mana ta de aceasta data :)

      Ștergere
    3. Eu nu l-am vazut in niciun film pe Ben Barnes, sau cel putin nu-mi spune nimic numele lui. :) Julianne Moore in schimb e foarte cunoscuta.

      Ștergere
    4. Cred ca cel mai cunoscut film in care joaca Ben Barnes este Stardust, e foarte fain, recomand :)

      Ștergere
    5. Pe Ben il puteti vedea si in "Portretul lui Dorian Gray", insa nu stiu cati dintre voi s-au uitat la film. Il recomand! ;)

      Ștergere
  3. Yay, mi-am găsit și întrebarea mea. Ei bine, țin să menționez că eu te-aș urmări cu același drag și pe youtube, cum te citesc și aici, pe blog. :D Voiam să aflu și ceea ce gândești tu. Și mie mi-a fulgerat gândul ăsta prin cap pentru că, tot așa, urmăresc mai mulți booktuberi și chiar îmi place ceea ce fac ei, însă am ajuns la concluzia că nu e pentru mine. :)) Nu m-aș simți bine în fața camerei și nici să știu că se poate uita atâta lume la clipurile mele, meh, rămân la scrisul pe blog. :))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. ^-^ Mersi mult, dar cred c-o sa raman la scris si la fotografie ;) #hug

      Ștergere
    2. Si eu urmaresc cativa booktuberi si chiar mi se par interesante video-urile puse de ei. Cred ca daca te-ai apuca, ti-ai invinge teama de camera si de public :)

      Ștergere
    3. Booktuberii sunt destul de cool, reusesc sa transmita emotiile legate de o carte si pe cale vizuala, dar si eu, la fel ca Diana, voi ramane la scris, mi se pare mult mai usor sa ma exprim asa, fara sa-mi fie teama ca sunt privita de nu stiu cati oameni (am trac :)) )
      Angii, blogul tau e cumva The land of books? daca e asa, sa stii ca te urmaresc si-mi place foarte mult ce faci, keep going ^_^

      Ștergere
    4. Diana, ai si tu dreptate, daca nu te simti comod asa, nu e ok sa o faci, ca nu vor iesi faine video-urile. Vei parea crispata si n-o sa fie atractive, nu?

      Ștergere
    5. Asa este, dar in acelasi timp dupa o perioada te obisnuiesti si dispare crisparea, aici depinde foarte mult de vointa fiecaruia :)

      Ștergere
  4. Ai gusturi bune in materie de muzica, Panic at the disco, Fall out boy ;) Stai linistita, nu esti singura care s-a emotionat peste masura când a vazut Hachiko, iar Fantasy si YA sunt si genurile mele preferate :) In privinta lui Ian Somerhalder ma abtin, mi-am exprimat deja parerea despre el, iar Divergent nici mie nu mi se pare nu stiu ce... sincer, e cam supra-apreciata seria.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. #virtualhighfive ^-^ Sunt una dintre tipele care-l apreciaza cred ca mai mult si pentru fundatia pe care o are si pentru rolul lui din TVD. Nu l-as vedea jucand altceva :/ Despre Divergent si mie mi s-a parut ca a fost prea mediatizat/a (atat filmul cat si cartea). Sunt multe filme bune care nu au parte de atata publicitate si ma gandesc ca poate e mai bine asa...

      Ștergere
    2. si eu il apreciez pe Ian pentru tot ce face in cadrul fundatiei. sincer, este o persoana de nota 10 +
      l-am vazut si in alte filme si joaca foarte bine, chiar daca toata lumea il asociaza cu Damon
      a aparut si intr-un videoclip a carui melodie imi place foarte mult (doar e in rusa <3 )
      nu stiu daca merge sa il las aici, cautati-l pe youtube (cantaretul este Dima Bilan, parca..?? )

      Ștergere
    3. Stiu clipul, l-am vazut :3 Cred ca l-am pus si pe blog odata ^^"

      Ștergere
    4. Si mie mi se pare interesant ce face Ian cu fundatia si mi-ar placea sa il vad si in alte filme. N-am vazut lost, dar avand in vedere ca stiu finalul, parca nu-mi vine sa ma uit...

      Ștergere
    5. Am vazut si eu videoclipul acum, ce tare e Ian acolo! <3 Pacat ca e in rusa si nu inteleg versurile melodiei...

      Ștergere
  5. Eu incerc sa ma tin la departare de Hachiko pentru ca nu obisnuiesc sa plang la filme insa cainii ma impresioneaza si din cate am auzit este trist asa ca prefer sa nu ma uit. Cat despre vlog, cred ca ar fi o idee interesanta si eu mi-am pus candva intrebarea daca merita sa trec si pe YT insa sunt destul de timida si am momente in care nu imi place nimic la mine si prefer sa raman aici. Pupici :*

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. P.S.: Cartarescu este un autor roman foarte interesant, am citit si eu cateva carti scrise de el, iar noi ar trebui sa ne mandim cu el.

      Ștergere
    2. Chiar e interesant Cartarescu, insa parerea mea este ca din literatura romana cei mai buni sunt Camil Petrescu si Liviu Rebreanu.

      Ștergere
    3. Malina, eu iti recomand filmul din toata inima, chiar si cu riscul sa iesi putin ravasita din aceasta experienta, eu spun ca Hachiko merita toate lacrimile din lume.

      Ștergere
    4. Si eu zic la fel. Filmul este foarte fain, merita sa il vezi, chiar daca te afecteaza...

      Ștergere
    5. Plus ca este inspirat dintr-o poveste reala si asta parca-l face si mai frumos :)

      Ștergere
    6. De fiecare data cand auzeam de "Hachiko " aveam o retinere si cred ca inca mai am insa voi tine cont de parerea voastra :*
      Emanuela, mie nu mi-a placut Camil Petrescu deloc cartile lui sincer mi s-au parut plictisitoare.

      Ștergere
  6. Nu stiu ce sa spun despre Divergent,adică am vazut doar primul film si mi s-a parut destul de bun!Poate o sa citesc si cărțile cândva!
    De ce ai abandonat seria Madison Avery?Am citit primele doua volume care sunt publicate la noi,deoarece pe unul dintre ele l-am gasit intr-o librărie cu doar 5 lei :))
    Celalalt l-am castigat la un concurs!Nu pot sa spun ca a fost cine site ce!Sincer,m-am cam plictisit la al doilea volum!Poate si din cauza ca le-am citit la un interval de timp,cam lung si uitasem actiunea!
    Oricum,mie mi-au placut copertile :)))

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Georgiana, seria Divergent e ok, dar nu se remarca prin nimic special. De asta sunt atat de multe persoane reticente. Nu are nimic in plus, special, e doar o alta distopie.

      Ștergere
    2. Esti un pic cau dura cu seria, eu zic ca aduce ceva nou, pacat numai ca imaginea primului volum este stricata de celelalte doua.

      Ștergere
    3. De mine ziceai ca sunt dura cu seria? :D Pai eu am citit toate volumele, deci nu zic ca mi-a displacut, dar nici nu m-a impresionat extraordinar. Sincer, dintre toate volumele Four mi-a placut cel mai mult, adica fix volumul "bonus", care nu e chiar parte a seriei.

      Ștergere
    4. Eu am citit doar primele doua, imi e frica sa ma apuc de ultimul ca sa nu-mi strice impresia despre primul volum, care mie mi-a placut foarte mult, mai ales ca a fost printre primele distopii pe care le-am citit. :D

      Ștergere
    5. Nu e atat de rau pe cat pare. Si eu l-am citit tarziu din cauza asta, dar a fost ok. A fost aiurea ca stiam ce se intampla, dar asta e...

      Ștergere
    6. Si eu am primit un spoiler imens si din aceasta cauza sunt si mai reticenta, dar mi-am propus sa o incep azi, imediat dupa ce termin cartea pe care o citesc in prezent (care nu e prea grozava, deci 100% Divergent o sa fie mai buna :)) )

      Ștergere
    7. Ce citesti acum? Sunr curioasa ce carte zici ca nu e grozava :D

      Ștergere
    8. Albastru nemarginit, aproape transparent, am terminat-o ieri si chiar nu recomand

      Ștergere
  7. Cum nu pot sa scriu pentru fiecare intrebare la care ai raspuns, pentru ca ar fi un comentariu imens, o sa iti spun doar cateva lucruri care mi-au venit in cap si probabil restul o sa apara citind comentariile celorlalti.
    Legat de Dumnezeu, iti impartasesc opinia. Exact la fel. Si eu cred intr-o forta superioara, care insa nu inseamna ca e neaparat ca la crestini sau la islamici sau la budisti, etc. O forta superioara. Si la fel de mult ma enerveaza faptul ca biserica si preotii sunt dupa bani. (ca o informatie, cautand biserica pentru nunta am gasit locatii unde ceremonia costa 1000 de lei... si locatii unde costa 300 ... diferenta consta in faptul ca una era mai cautata si se profita astfel, pentru ca aveau de ales. mi s-a parut incorect sa fie asa...)
    Legat de booktube, astept sa iti faci, let us know cand te hotarasti :D
    Apoi, Hachiko mi-a placut si mie foarte mult, m-a facut sa imi doresc un Akita atunci cand o sa imi iau un catel.
    Nu in ultimul rand, Parisul :). Este intr-adevar un oras de vis. Eu locuiesc aici de 9 luni si chiar imi place. Plimbarile seara pe malul Senei, unde exista diversi cantareti care fac atmosfera romantica, plimbarile pe apa, cladirile vechi, gradinile luxemburgheze, zona Montmartre de unde se vede tot Parisul luminat seara, il fac un oras de vis. Nu ezita sa vii cu prima ocazie :).

    RăspundețiȘtergere
  8. Am citit doar primul volum din seria Wardstone si il am pe al doilea. E o serie foarte interesanta

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Dupa ce-l citesti si pe al doilea sa ne spui cum ti se pare, poate ma apuc si eu de restul seriei :)

      Ștergere
  9. Credeti ca el ar fi un lucru rău sa citesc mai întâi Four,si dupa restul seriei?

    RăspundețiȘtergere
  10. Am vazut Hachiko de vreo 3 ori si de fiecare data m-a impresionat la fel de mult. Am 2 catei acasa si toata viata am avut animale, nu pot sa le vad ca sufera. Iar acel catel este dovada devotamentului absolut al unui caine fata de om.

    RăspundețiȘtergere