Blind Date With A Book

by - martie 20, 2016

Aloha, cititori! ^.^


* finally *

Pentru luna martie am pregatit ceva foarte dragut si sper ca si voi sunteti la fel de entuziasmati ca si mine. Inspirata de Alexandra si Blind Date-urile ei, m-am gandit sa organizez si pe blogusor un astfel de schimb - ca practic cam asta este.

Atentie! As vrea ca la acest Blind Date sa participe doar persoanele serioase, care se tin de cuvant si care vor cu adevarat sa faca acest schimb!


In perioada 20.03.2016 - 3.04.2016 se fac inscrierile. Asta inseamna ca cei care vor sa participe trebuie sa-mi trimita un mail pe youngdreams19@gmail.com cu adresa completa, numele complet si genurile literare preferate (ex.: young-adult, fantasy, sf, romance etc.). Am sa va rog ca la subiectul mail-ului sa specificati ca e pentru Blind Date :) Am sa va raspund tuturor la mail sa stiti ca am "validat" participarea. Asa ca daca nu primiti vreun raspuns in 24 de ore, contactati-ma pe facebook.


De pe 4.04.2016 pana pe 18.04.2016 trebuie sa se faca schimbul. Okay. Ce trebuie sa faceti? Ei bine, acest schimb consta in cumpararea unei carti de maximum 30 de lei pentru o persoana la intamplare pe care am sa v-o trimit pe mail pe 4.04.02016 cand fac extragerea. Cartea trebuie sa fie intocmai preferintelor cititorului primit. Asa ca daca ati primit o persoana care citeste carti din genul young-adult, doar n-o sa-i luati o carte despre Egiptul Antic. Just saying! Coletul trebuie sa contina neaparat o carte. Daca doriti sa includeti semne de carte, lumanari parfumate, nu stiu, orice altceva - legat cumva de carti; poate chiar doua carti in loc de una (dar care sa se incadreze in suma de 30 de lei cu tot cu transport) - puteti, dar nu uitati de cartea propriu-zisa. Acest schimb o sa circule ca o roata. Ca de exemplu, daca sunt 3 persoane X, Y si Z, X ii da lui Y, Y lui Z, iar Z lui X. Asa toata lumea o sa dea o carte si o sa primeasca o alta, surpriza, in functie de preferintele literare, la schimb.


Cartile trebuie sa ajunga la destinatar cel tarziu pe 18 aprilie, asa ca am sa va rog sa va luati marja de cateva zile. Sa nu trimiteti exact in ultima zi!

Daca doriti, eu va recomand libraria online Libris pentru ca sunt multe carti la preturi bune si va puteti incadra lejer in suma - mai ales pentru cei care vor sa dea doua carti sau care vor sa mai puna si altceva in colet :3

Ma ocup personal de acest schimb, asa ca puteti avea incredere! ^-^

Daca aveti intrebari le puteti lasa in comentarii, pe facebook sau pe mail :)


Diana

You May Also Like

2 comments