În curând la Editura RAO!

by - aprilie 06, 2016


* aude cineva cum țip? nu? ah, okay. atunci e doar țipătul meu interior. da, așa îi zic atunci când mă bucură atât de tare o chestie încât în piept simți un țipăt ca și cum ai țipa, dar nu te aude nimeni tocmai pentru că nu tu-persoana țipi, ci tu-spiritul. are sens, nu? *

*drumsssssssss*


Greg Gaines, un licean excentric, îşi propune să îşi petreacă ultimul an de liceu ascunzându se în biroul profesorului de istorie şi făcând parodii nereuşite şi indecente după filme clasice ale cinematografiei internaţionale, împreună cu singurul lui prieten, Earl. Povestea capătă o nouă turnură atunci când mama lui Greg îi pune în vedere să lege prietenie cu o colegă de clasă, Rachel, diagnosticată cu leucemie, o boală necruţătoare. Este o poveste amuzantă şi emoţionantă despre o prietenie care se naşte în condiţiile deosebite între trei adolescenţi. 


Deși filmul m-a cam dezamăgit, am încredere în carte! Chiar sper să fie mai bună - cu muuult mai bună - și abia aștept să o citesc. Îmi place faptul că Editura RAO s-a îndreptat ușor și spre acest gen, young-adult, și mai ales că au ales o copertă frumoasă, tie-in, care atrage cititorul. E imposibil să nu-ți sară în ochi!





You May Also Like

2 comments

  1. Wow, ce surpriză plăcută! Sincer, mă așteptam la un alt titlu/ copertă, dar mă bucur mult că va apărea și la noi.

    RăspundețiȘtergere
  2. Iai, de cand astept sa apara si la noi! dar coperta mi se pare o dezamagire totala, adica cea originala arata mult mai bine.

    RăspundețiȘtergere