In My Mailbox #22

by - mai 04, 2016


După ce am făcut un Wrap Up și un TBR, revin și cu un IMM să vă arăt, în mare, câte minunății am strâns luna asta. Și-s destule!


De la Lex Comics și EatComics am primit: „Deadpool” #10, „The Amazing Spider-Man” #5, „Thor” #10, „Ironman” #10 și respectiv „Alien vs. Predator” și „The Walkind Dead” #24 împreună cu „Deadpool îl omoară pe Deadpool” continuarea de la „Deadpool Killustrated”, „Daredevil” și „Trei luni de vacanță în trecut”. Am răsfoit cele trei albume și arată super. Abia aștept să le citesc! Mulțumesc mult de tot <3!


- poze artistice de pe Insta aici și aici -


De la Blind Date-ul organizat de Alexandra am primit „Casa Îngerilor” (mulțumesc super mult, Denisa! xoxo) despre care nu știu absolut nimic, dar am răsfoit-o, am citit descrierea de pe spate și alături de copertă pot spune că m-a făcut super curioasă și abia aștept să o citesc ^_^ Iar de la Blind Date-ul organizat pe blog am primit de la Bea cel de-al cincelea volum din seria „Percy Jackson” alături de cele două semne de carte așa de asdfghjkl *.* Mulțumesc super duper mult! Am să revin cu detalii despre cum a decurs Blind Date-ul și cam la ce concluzii am ajuns, precum și când voi mai organiza unul, așa că stați pe-aproape!

Am mai primit și „Becks merge la școală” aka „Octopussy” #2 de la Cristina (mersi mult de tot :*), dar Laura mi-a luat-o pentru că a vrut s-o citească înaintea mea :))

- poze artistice aici, aici și aici și aici -  


Mi-am cumpărat „Chemarea monstrului” la un super preț, iar „Frankenstein” o am din biblioteca mamei de la țară. Mi-am dorit mereu să încerc romanul lui Mary Shelley, așa că atunci când am făcut curat mi-am adus aminte de ea și am adus-o aici în speranța că o voi citi curând. E o ediție super veche cu coperta filmului apărută la Editura Univers (nici nu știu dacă se mai publică!).

- poze aici și aici și aici -


Șiiii în final am câteva chestii drăguțe să vă arăt. Prima chestie e revista Glamour care mi s-a părut super interesantă luna asta pentru că e dedicată întru totul Instagramului aka rețeaua-mea-de-socializare-preferată, așa că am zis că tre' să pun mâna pe ea și mă declar mulțumită de ce am citit până acum *să sperăm că data viitoare or să pună și ceva bookstagrammeri pe acolo ^^”* 

Apoi e cărticica asta pe care am luat-o de la chioșc și care se numește „Fiți frumoasă, doamnă!” și e dedicată fetelor, femeilor, tipelor, mamaielor, etc. pentru că e plină de rețete homemade pentru ten. Am încercat o mască și nu am fost chiar așa de mulțumită de efect, dar am să mai încerc și altele și dacă vreți revin și cu ceva feedback-uri :3 

Cora e un loc al tuturor posibilităților și așa se face că i-am cărat pe ai mei într-o seară la cumpărături aici ca eu să pot să fiu în raiul DVD-urilor. „Da, da' cine mai cumpără DVD-uri” ați zice. Păi, eu! Și la 10 lei eu zic că-i o afacere :)) Îmi place să am pe DVD filmele care mi-au plăcut super mult sau filme de colecție (haha, chiar dacă n-am încă așa ceva) pe care să le pot vedea oricând fără reclame, claritate proastă, server prost șamd. Și cum eu iubesc „Love, Rosie”, mi-am luat DVD-ul imediat ce l-am văzut :3 

Last, but not least, lumânarea asta cu miros de prăjitură care pur și simplu mă îmbată :3 Deși credeam că n-o să-mi placă, nu mă pot opri din a o aprinde ^^”

- poze aici, aici, aici și aici -

Cam astea sunt noile mele achiziții :> Voi ce ați mai primit/cumpărat/câștigat?

You May Also Like

1 comments

  1. Mi s-a părut că Frankenstein seamănă la stilul de scris cu cartea 'Dracula'. Nu ştiu, mie mi-a plăcut destul de mult, aş vrea să o recitesc la un moment dat.

    RăspundețiȘtergere