Recenzie „MANDALE MAGICE”

by - iunie 11, 2016



• Pe scurt •

Mandale magice – Colorează pentru relaxare si concentrare

Găsește-ți drumul cu ajutorul culorilor în lumea magică a mandalelor, simboluri mistice ale Universului. Motive uimitoare așteaptă să fie descoperite de mâna artistului pe fiecare pagină, gata să îți aducă echilibru, calm și pace interioară.


• Părerea mea •


Prima mea carte de colorat pentru adulți. Și cred că și ultima!

Mi-am luat această carte mai mult pentru că toatăăăă lumea vorbea - și cred că încă o mai face, însă pentru mine deja e prea mult - despre cărțile de colorat pentru adulți. Și cum la chioșc era destul de ieftină mi-am zis că tot carte de colorat pentru adulți e și asta și toate-s la fel. Mai întâi, 1) nu-s toate la fel (adică dacă vă luați una la 40-50 de lei, vă asigur eu că e de 10 de ori o mai bună investiție decât asta) și 2) ajung la concluzia că tot ce e „în varintă de chișc/buzunar” sau „de chișc” e prost, zău!

Nu zic că am dat banii degeaba pe ea (față de următoarea, despre care am să vă vorbesc... cândva, curând), dar nu a fost nici cum m-aș fi așteptat. Asta pentru că: 1) sunt multe desene, mandale cum le zic ei, care se repetă, iar asta mi se pare lipsă de respect față de cititor-utilizator-colorator, 2) imaginile nu-s cine știe ce (personal, nu știu dacă mi-au plăcut vreo 5 pagini, în total) și 3) după ce ajungi să colorezi ambele pagini, cotorul începe să se rupă, iar paginile dau să se dezlipească :| 

(vezi imaginea de mai jos)


Și totuși! Eu zic că are și părți bune. Cum ar fi prețul. Dacă vreți să încercați o carte de colorat pentru adulți, așa, în treacăt și nu vreți să dați mulți bani pe ea, asta ar merita cât de cât. Și deși desenele nu mi s-au părut așa de drăguțe pe cât speram, au fost și câteva care mi-au plăcut foarte mult. Cred că într-un fel își fac efectul în ceea ce privește toată ideea cu relaxarea, dar parcă te și plictisești la un moment dat. Am încercat acum să mai colorez ceva din ea și n-am reușit să mă concentrez îndeajuns. Toate desenele colorate pe care le-am atașat postării sunt făcute la început, când am cumpărat-o. De atunci nici că m-am mai atins de ea!



Concluzia? Eu tot cred că se putea și muuult mai bine de atât și dacă doriți - încă - să vă cumpărați o astfel de carte de colorat, vă sugerez să vă luați din cele puțin mai scumpe pentru că sunt mai bune (vă zic sigur pentru că am văzut pe la colegi, prin clasă, și e compleeeet diferită o carte de colorat din aceea, mare. De la pagini, la desene și chiar și strucură). În ceea ce mă privește, nu știu ce am să fac cu această carte - sau cu cea de-a doua pe care mi-am cumpărat-o. Nu știu dacă o sa mai colorez ceva din ea...


• Notă •

MI-A PLĂCUT





You May Also Like

0 comments