În curând la Editura CELESTIUM!

by - august 14, 2016



Delia este o clarvăzătoare, unica în România, după ce Biserica a distrus tot ce era legat de ocultism și spiritualitate. Ea trebuie să se confrunte cu cei care vor să o omoare, terorizând-o prin visele pe care le are.

Un SF îmbinat cu thriller, ce te va duce într-o lume nouă a viselor, a amintirilor, a războiului trezirii. 

Primul volum dintr-o serie de 6!








Liniștea devine tot mai apăsătoare când descoperi că ești ultimul salvator al luminii. Te mai poate salva doar un dușman. Poți să ai încredere în el? 

Primul volum din trilogia „Lumină și întuneric” te așteaptă să o savurezi!

Ești un tânăr obișnuit și nimic nu pare să tulbure liniștea vieții tale. Într-o zi însă, iluzia se destramă sub greutatea adevărului și masca pe care ai ales să o porți se sparge în bucăți. Ajungi să vezi pentru prima dată lumea prin ochii tăi, ochii ultimului salvator al luminii.

Sub chemarea destinului, pe care unii îl numesc blestem, alții îl numesc datorie, alegi cărarea îngreunată de mistere și inițieri.

Cu fiecare clipă, te descoperi și mai mult, mai ales atunci când o frumoasă slujitoare a întunericului îți pune în față oglinda dragostei. Secrete, minciuni, sentimente, dar cel mai mult va conta încrederea.

E lumina unui foc distrugător sau e răsăritul unei noi zile?




You May Also Like

4 comments

  1. Woo, nu știam că scoate și volumul 3 Raluca Butnariu. Nu l-am citit nici pe al doilea, dar am de gând, pentru că primul a fost superb. Cât despre cartea lui Andrei, sunt foarte bucuroasă pentru el și chiar merită citit, dar eu nu le am deloc cu poeziile și nu știu cât de mult mi-ar plăcea noua carte.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Sincer, nu am încercat nicio carte de la acestă editură, dar cred că o să încerc curând o cărticică de la ei ^-^ Nici eu nu le prea am cu poeziile, dar aș încerca prima carte a lui Andrei :D
      xx

      Ștergere
  2. Mulțumesc de promo! :) Pupici, Diana!

    RăspundețiȘtergere