July Wrap Up & August TBR

by - august 02, 2016

☆ JULY WRAP UP ☆




  • Scandaloasa poveste a lui Frankie Landau-Banks de E. Lockhart - o carte care al cărei subiect m-a surprins, plus că nu mă așteptam de la autoare să scrie așa de bine - din nou, îmi aduce aminte de John Green ^-^ E o lectură grozavă pe care v-o super recomand!
  • Eu, Earl și Sfâritul Ei de Jesse Andrews - ce pot să zic, filmul, cartea, îmi sunt tot una pentru că nici filmul și nici cartea nu m-au dat pe spate. Deși recunosc că Earl e într-adevăr o figură :)) Mi s-a părut un tip amuzant, iar Greg e la fel de ciudat precum spune că e :| Cu toate acestea, aș fi vrut ceva mai mult de la carte, de la personaje. De la autor. Nu-i o carte grozavă, dar merge...
  • Frenezia de Francesca Lia Block - da, chiar a fost o carte groaznică. 1,5/5, dar i-am dat 2/5 pe Goodreads numai pentru că mi-a plăcut de Pace și povestea lui pot spune că m-a surprins. În rest, destul de ștears totul: povestea, personajele, intriga...
  • Harap Alb continuă... #3 - mai are rost să vă zic cât de mult îmi place acestă bandă desenată? :))
  • Harap Alb continuă... #4
  • Harap Alb continuă... #5
  • Harap Alb continuă... #6 - recenzia în curând
  • Ultimul avanpost #2 (Vânătoarea) de Lavinia Călina - mi se pare mie sau a fost ceva mai bună decât primul volum? Și mai dinamic, exploziv? Cu toate astea, a fost o carte grozavă, ce trebuie citită! Revin în curând și cu recenzia (până atunci o puteți citi pe cea de la primul volum :) )
  • Ironmna #9 - recenzia în curând (dar până atunci o puteți citi pe cea de la numărul anterior aici :) )
  • Ironman #10 - recenzia în curând
  • plus: Grădina de vis (carte de colorat pentru adulți) și Manualul accidentelor și greșelilor de Keri Smith cărora voiam să le fac recenzie, dar am cam eșuat :/ să sperăm că am să am timp luna asta
  • Mara Dyer. Începutul de Michelle Hodkin - CARTEA. ASTA. E. AȘA. DE. GROZAVĂ. *în curs de citire *
Au fost într-adevăr multe lecturi și pot spune că-s mai mult decât mândră de mine pentru că am reușit să citesc atât de mult - totul grație Read-a-Thon-ului pe care l-am organizat și pe care cred că am să-l mai organizez odată (sau de două ori hahah) luna asta :)

Voi ce ați mai citit? :)


☆ AUGUST TBR ☆



Cum iulie a fost atât de productiv, n-am decât să sper că și luna august va fi la fel de productivă. Așa că plănuiesc să citesc:
  • Mara Dyer. Începutul de Michelle Hodkin - pentru că trebuie s-o termin, deși chiar nu vreau penrtu că e așa de asdfghjkl T-T
  • Deadpool #13
  • The Amazing Spider-Man #8
  • Ironman #11
  • Ironman #12
  • Ironman #13
  • TFB #1 [Tinerețe Fără Bătrânețe]
  • Thor #10
  • Thor #11
  • Thro #12
  • Thor #13
  • Ultima scrisoare de dragoste de Jojo Moyes - ca să mă pregătesc (sufletește) pentru Înainte să te cunosc T-T
  • Tronul reginei Jinga de Alberto Mussa - pentru că am mai avut o tentativă de a o citi - ba chiar am citit jumătate, dacă îmi aduc bine aminte -, iar de data acesta vreau s-o termin de citit de bune :)
Știu, sunt destul e multe chestii pe care vreau să le citesc, dar totuși sunt puține - credeți-mă! Cândva, curând, am să încep al doilea Read-a-Thon, așa că o să tot am ce citi ^_^

Voi ce plănuiți să citiți luna asta? ^.^


☆ BONUS ☆

Ca un mic update, vin și cu acest bonus în care am să vă povestesc despre seriale și filme - chiar dacă nu sunt grozav de multe :D

Seriale:


  • Game of Thrones - am ajuns pe la sezonul 5, episodul 6 și parcă îmi pare rău că încep să ajung spre final. Știu că sezonul următor începe la anul, așa că o să mai am de așteptat ~_~
  • Scream - se apropie și el de final și-s tare curioasă cine-i criminalul de data asta (mai ales că suspecta mea principală a fost omorâtă episodul trecut :|). Sper să nu mai moară vreun personaj principal și chiar sper să nu fie Stavo sau Eli criminalul *-*
  • The Fosters - deși începe să aibă momente în care prea se exagerează și mi se pare că scenariștii sau producătorii sau oricine sunt indeciși în ceea ce privește povestea, continui să mă uit pentru câteva persoanje și pentru câteva bucățele de povești precum mutarea lui Brandon, relațiile lui Jude și ale Marianei...
  • Scream Queens - sau ce-să-faci-când-te-plictisești. Atunci când a apărut, m-am uitat la câteva episoade până când am văzut cât de ridicol și prost e. Acum m-am reapucat doar pentru că m-am plictisit, nu știam la ce serial să mă uit, eram curioasă cine e criminalul până la urmă și voiam să văd dacă devine mai bun pe parcurs. Am revăzut primele două episoade și meah...
Și ca să îmi distrugă viața complet, după Comic Con-ul din San Diego am aflat că sezonul 8 e ultimul din TVD, că The Originals amenință să-mi distrugă viața, că Teen Wolf începe în toamnă și mda, și aici o să fie ultimul sezon (#fml T-T), iar American Horror Story sezonul 6 o să fie, cred, o poveste legată de o cabană și o pădure și chiar pare să fie ciudat și înficoșător #mytype. De restul nu prea mai știu. 

Voi ce seriale mai urmăriți și îmi recomandați?

Iar în ceea ce privește filmele, am văzut unul singur, Coșmarul de pe Elm Street și a fost mai bun decât m-aș fi gândit. Deși am văzut câteva scene din cel original, remake-ul s-a dovedit a fi mai bun (deși nu grozav). Îmi place că am aflat și eu, în sfârșit, povestea lui Freddy - și pe bune că mă așteptam la altceva *.* Mă gândesc să-i fac o recenzie mai detaliată luna asta (poate chiar să-l revăd cu ocazia asta ^^”).



Voi ce filme interesante ați mai văzut?


P.S. Mulțumesc super mult pentru 1,000 de abonați pe pagina de facebook a blogului ^-^ #hugshugshugs Cu ocazia aceasta am să organizez și un concurs, așa că nu uitați să dați like paginii pentru a fi la curent cu ce se mai întâmplă pe acolo ;)

You May Also Like

10 comments

  1. Ok...deci te avertizez ca acest comentariu o sa fie destul de lung :)))
    Incep prin a spune ca m-ai facut foarte curioasa cu privire la Mara Dyer si abia astept sa postezi o recenzie ^-^
    Legat de seriale marturisesc ca nici pe mine nu m-a incantat sa aflu ca sezonul 8 va fi ultimul din TVD,dar asta-i viata...trebuia sa se termine odata si odata :))) La Teen Wolf chiar nu ma asteptam si mor de nerabdare sa-l vad din nou pe Stiles!! La The Originals inca nu m-am uitat desi planuiesc sa o fac...sunt 3 sezoane parca? si de ce spuneai ca ameninta sa iti distruga viata? Se apropie si asta de final?? :( nu sunt la curent fiindca nu l-am urmarit INCA! Momentan(nu stiu daca iti mai amintesti dar mi-ai recomandat The Carrie diaries odata) trebuie sa incep sezonul 2 din acest serial...recunosc ca luasem o pauza fiindca ma uitam si la Teen wolf in acelasi timp si eram si aglomerata cu scoala asa ca il abandonasem,dar l-am reluat luna trecuta fiindca....e vara :))) si chiar imi place!
    Now...sper ca nu te-am plictisit deja...sa iti povestesc cum a fost luna mea :)) ei bine cred ca luna asta va fi epica in viata mea fiindca am reusit sa citesc 8 carti si sa vad 8 filme! Am inceput luna cu primul volum din seria Jurnalele lui Stefan,fiindca o gasisem la chiosc si am vrut sa o incerc!Ei bine...ce pot sa zic e ca nu m-a impresionat prea mult fiindca am vazut serialul si nu sunt atat de dornica sa continui cu cartile,dupa am mancat practic volumul 2 din Dispozitive Infernale si am citi in parelel pentru scoala(cu chiu cu vai),Ciocoii vechi si noi,am continuat cu Delirium(care stiu ca tie nu ti-a placut)dar pentru mine a fost superb si mor de nerabdare sa-mi iau si urmatoarele volume.A urmat din nou o lectura plictisitoare,tot pentru scoala si anume,Padurea spanzuratilor iar dupa am dus la capat seria IM cu volumul 6.Am citit si Mandrie si prejudecata fiindca am gasit-o la chiosc si am vrut sa o am in biblioteca.S-a dovedit a fi o lectura destul de placuta si am incheiat cu Padurea norvegiana de Haruki Murakami pe care o aveam de ceva timp in biblioteca si desi ma apucasem de doua ori de ea nu am putut sa o duc la final.S-a dovedit a fi mult mai buna decat ma asteptam si am gasit si o serie de citate dragute care mi-au placut chiar foarte mult!
    In materie de filme am vazut The last song pe care il ocolisem din cauza protagonistei care nu stiu de ce dar nu puteam sa o sufar!Ei bine a fost un film chiar bun,iar protagonistul a comensat-o cu siguranta :)) Am mai vazut si Behaving Badly care nu prea mi-a placut,The final girls l-a care m-am uitat pentru Nina Dobrev si am fost placut surprinsa sa vad ca am indragit-o si pe protagonista(nu-i mai retin numele dar am impresia ca a jucat si in AHS),am vazut si Me before you care a fost chiar dragut,Chalet girl,August Rush,Lucy si Another me!
    Okay...acum sunt sigura ca te-am plictisit! Sorry...si spor la citit si luna asta :) :*

    RăspundețiȘtergere
  2. Uau, pe blog arată și mai lung :))

    Nu mă deranjează niciodată să citesc comentariile de la postări și chiar mă bucură să văd unele mai complexe.

    Well... Legat de Mara Dyer, zău că-mi vine să plâng acum pentru că abia ce am făcut o pauză și am realizat că am citit deja jumate din carte - asta înseamnă că încep să mă apropii de final și ni știu când se va traduce volumul 2 aka Diana-moare. E așa de grozavă și asdfghjk. Pe bune că merită citită și ți-o super recomand (!!!!)

    Știu că trebuie să aibă un final, dar mi se rupe inima numai gândindu-mă - bine măcar că am cărțile care-s total deferite de serial așa că mai mult TVD pentru fani-disperați-ca-mine ^^”

    Abia aștept să-l văd și eu pe Stiles - mai ales că acum a ieșit și din spital ^.^

    The Originals are 3 sezoane, dap și zic că o să mă distrugă pentru că am văzut trailerul de la sezonul nou și God, Hope (fetița lui Klaus) e mare și întreba de el și eu eram așa de fangirl T-T

    Mă bucur să aud (citesc) că ți-a plăcut recomandarea mea ^-^ și sper să-ți placă și sezonul 2 :*

    În materie de cărți se pare că ai avut într-adevăr o lună plină *.* Asta-i grozav! Mie Jurnalele lui Ștefan mi s-au părut cele mai bune :)) Haha, dar fiecare cu gusturile lui <3

    Am să mă uit și peste filmele pe care le-ai menționat - sunt chiar curioasă în privința lor ^.^

    Și încă o dată, nu m-au plictisit cu comentariul tău lung, ba chiar mi-a făcut plăcere să-l citesc. Probabil și răspunsul meu e la fel de kilometric acum hahaha.

    Mulțumesc la fel! <3

    xx

    RăspundețiȘtergere
  3. M-am apucat si eu de Scream datorita tie si sunt curioasa pe cine banuiesti tu ca e criminalul in sezonul doi. Eu am citit o chestie cum ca ar fi fost trei Ghostface inca de la inceput. :( Eu sper din tot sufletul sa nu fie Kieran pentru ca arata atat de bine, e atat de dragut, arata ca un psihopat, dar nu vreau ca Emma sa treaca prin asa ceva. :)) Tu pe cine suspectezi?

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Uuuu, mă bucur că i-ai dat o șansă și că ai continuat să te uiți ^.^

      Într-adevăr, Piper n-ar fi putut face toate chestiile alea fără să fie ajutată de... tatăl ei. Adică, acum după episodul asta chiar pare mai veridic ca niciodată * scuze dacă e spoiler XD *

      În rest... Eli pare destul de suspect, dar nu cred că-i el (tocmai, pentru că pare prea suspect), iar de Stavo nici nu s-a mai auzit (numai mie mi se pare prea inocent pentru a fi un criminal ^^”?).

      Și nu, în niciun caz nu-i Kieran. Adică, ce motive ar avea :/

      Tu ce suspecți ai avea?

      xx

      Ștergere
    2. Si eu m-am gandit la Brandon, pentru ca, nu stiu, cine ar fi ajutat-o pe Piper mai mult? Plus ca e evident ca ea si-a cautat parintii reali si e posibil sa-l fi gasit. Iar cand Brandon a aflat ca Maggie a renuntat la copilul lui, poate ceva a izbucnit in el.

      Nu cred ca e Eli, cred ca a fost introdus doar ca sa credem ca el e criminalul. Iar Stavo, la fel, prea ar fi ciudat sa fie tocmai fiul serifului, oamenii legii sunt atrenati sa vada daca au psihopati pe langa el. Nu cred ca i-ar scapa serifului asta.

      Eu m-am mai gandit si la Kevin, tatal Emmei, pentru ca prea se comporta ciudat, o urmarea cu masina, a revenit asa, deodata, pe nepusa masa. Arata ca un psihopat. :)) Dar am dubii ca e el...

      Cel mai tare mi-e as nu fie Kieran, pentru ca un psihopat nare niciodata nevoie de motive. Seamana foarte mult cu Billy Loomis, e si el iubitul bun si cuminte, apare de nicaieri, n-a fost niciodata sunat sau atacat de Ghostface, la sala de bowling a aparut de nicaieri, iar Ghostface n-a fost de gasit, chiar daca politia era peste tot. Cum putea sa iasa Ghostface daca nu se afla printre tinerii din incapere? Iar Kieran nu avea de unde sa afle de Emma, chiar daca a zis ca a auzit prin statia politiei. Doar nu-l lasa taica-su sa aiba asa ceva in masina lui. Iar la inceputul sezonului unu, cum de s-a facut ca a fost atras tocmai de Emma? Din primele secunde? Ceva e putred.

      Ștergere
    3. Wow, se pare că e o întreagă teorie pe care n-am luat-o până acum în calcul. Spre rușinea mea nu am văzut seria de filme (așa că mi-a luat puțin să-mi dau seama de Billy ^^”), dar nu cred că o să păstreze serialul pe aceeași linie cu filmele.

      Toată treaba asta cu Kieran pare atât de... posibilă :'( Chiar nu vreau să fie el. Să sperăm că n-o să fie el.

      Se pot întâmpla atât de multe în astea 2 episoade rămase... T-T

      xx

      Ștergere
  4. Nu sunt patru episoade ramase? Sa dea Dumnezeu sa fie patru. -.-

    Eu tin minte ca am vazut doar unul cand eram mai mica si m-a infricosat rau de tot. Cand am inceput Scream, Kieran era familiar si am cautat si, boom, semana cu nenorocitul din film.

    Imi doresc din tot sufletul sa nu fie el. Sper doar ca ne fac sa credem ca el e criminalul, ca sa ne distraga de la adevaratul criminal. Daca e Kieran, o sa plang. :'( E prea dulce baiatul ca sa fie psihopat.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Eu parcă știam de 2. În orice caz, mai e foarte puțin până se termină T-T

      * okay, chiar m-ai făcut curioasă în privința filmelor, așa că am să le trec pe TBW de luna asta ^.^ *

      * mi-am adus aminte că am văzut parodiile, dar chiar n-au legătură :)) *

      Feel ya, sister ;( ;(

      xx

      Ștergere
    2. Mai am ultimul episod aparut, dar mi-am luat spoiler ca moare noua iubita a lui Noah. Baiatul asta are ghinion rau de tot. Ea era printre principalii suspecti pe care ii are lumea. Acum au mai ramas Miguel Acosta si Kirean. Dar, din cate am inteles, exista o sansa da Brandon James sa fie inca in viata si speeer din tot sufletul sa fie el. :( Oricine in afara de Kieran.
      Filmele mi se par mai reusite, dar probabil pe mine m-au ingrozit mult pentru ca eram mica. Acum ar fi meh. :))

      Ștergere