February Wrap Up

by - martie 07, 2017


Hmm, cred că februarie nu a fost atât de groaznic până la urmă...

* click pe titluri pentru a citi recenziile
☾ AM CITIT ☽
Harmony #1 (Memento) de Mathieu Reynès - bandă desenată franceză pe care am apucat să o citesc datărită abonamentului făcut la Institutul Francez ^-^

↠ Se citește foarte ușor și are o grafică grozavă!

↠ I-am făcut recnzia aici (engl) și aici (pe care a distribuit-o și autorul pe pagina lui ^_^)

↠ Rating: ★★★★★



↠ Harmony #2 (Indigo) de Mathieu Reynès - care mi-a plăcut mult mai mult decât prima pentru că e mult mai alertă și dezvăluie mai multe despre trecutul lui Harmony

↠ Revin curând și aici cu o recenzie ;)

↠ Rating: ★★★★★




Îți voi dărui soarele de Jandy Nelson - pe care am început-o din ianuarie și am reușit să o citesc la început de februarie

↠ DOAMNE, cartea asta a fost o explozie! Am adorat-o - deși la început am fost puțin sceptică în privința ei!

↠ V-o super recomand 😊 găsiți recenzia și aici (engl).


↠ Rating: ★★★★★


↠ Legenda #1 de Marie Lu - o carte distopică pe care nu credeam să o îndrăgesc atât de mult *.*

↠ O lectură ușoară, rapidă, interesantă, cu personaje de care te atașezi ușor și cu o poveste plină de întorsături de situație.

↠ Recenzia curând...

↠ Găsiți cartea la Editura Booklet Fiction ^.^

↠ Rating: ★★★★☆


↠ Graffiti Moon de Cath Crowley - pe care am început-o la finalul lunii și am ajuns să o termin acum câteva zile 

↠ Încă am o părere mixtă în legătură cu această carte - mi-a plăcut destul de mult, însă am găsit și câteva scene destul de penibile și/sau nereușite prin carte (unde mai pui și că Lucy nu a fost tocmai preferata mea). Sper ca până ajung să termin recenzia să mă fi lămurit în legătură cu ea ^^” 

↠ O găsiți la Editura Storia ❤ 

↠ Rating: ★★★☆☆/★★★★☆

☾ AM VĂZUT ☽ 

The Vampire Diaries - unde am făcut mai multe atacuri de panică și unde am crezut că o să mor de câteva ori :D

↠ Urmează ultimul episod acum și nu sunt încă pregătită 😭

↠ Măcar Stefan și-a revenit și am avut nunta mult visată 💐

Riverdale - serialul asdfghjkl pe care vi-l super recomand și despre care am scris și aici

↠ Deși primul episod a fost mai mult okay decât uau, ceea ce urmează e de-a dreptul grozav! Abia aștept viitoarele episoade și vă spun, creează dependență *:*

The Fosters - unde lucrurile se complică atât de tare încât ajung de nivelul fantasticului -.- mda... parcă prea toate problemele de pe lume s-a abătut asupra lor și nu știu cât de mult o să-l mai urmăresc...

La ce am renunțat luna trecută: How to get away with murder (după ce a murit ___ pur și simplu nu pot să mă mai uit - era personajul meu preferat 😢)

Cam asta am reușit eu să fac în februarie 💟 Voi ce ați mai reușit să citiți și să urmăriți? Ceva recomandări? 😺


You May Also Like

0 comments