In My Mailbox #32

by - martie 02, 2017


Vă vine să credeți că a mai trecut o lună din 2017? *.* Parcă ieri era Revelionul și intram timid în noul an. Acum, că BAC-ul vara se apropie cu pași repezi, nu-mi doresc decât ca toate astea să se termine și să am în sfârșit timp de citit.


Luna aceasta a fost plină de noutăți. Din toate punctele de vedere!


Cred că nu mai este așa un secret faptul că ador Anticariatul ExLibris care este, de fapt, mai mult o librărie pliiiină de cărticele în engleză la super prețuri *.* Dacă nu ați vizitat-o încă, atunci trebuie s-o faceți ASAP căci e imposibil să nu găsiți ceva pe placul vostru.

Am reușit să-mi iau două cărticele de la ei: nuvela grafică „Academia Vampirilor”... volumul 3 :)) căci era singura pe care o aveau și o cărțulie despre Jack Spintecătorul pe care am dat - țineți-vă bine - 5 lei (!!!) *-* Ador formatul cărții (cartonată, imensă, cu supracopertă) și abia aștept să o citesc.


Tot de la anticariat, dar de data asta de la Unu, am luat o carte scrisă de Edgar A. Poe căci fiind un poet simbolist (curent pentru care am o oarecare slăbiciune) mi-am zis să-i citesc și povestioarele scurte - deși am aflat ulterior că-s mai curând romantice decât simboliste *.*


God bless Elefant.ro! Am găsit un cupon de reducere și am ajuns să dau pe aceste frumuseți numai 35 de lei. „Assasin's Creed” este o carte pe care mi-a recomandat-o o prietenă și pe care am vrut s-o citesc din momentul în care am citit descrierea, iar cartea lui Orwell trebuie citită mai mult pentru olimpiadă... și uite așa ajung să citesc și eu ceva mai serios :)) Cred totuși c-or să-mi placă amândouă la fel de mult!


* drrrruuums

De curând am încheiat o colaborare cu Storia Books, editură ce a apărut de curând la noi, dar care a scos până acum câteva cărticele cu coperți una mai frumoasă ca alta. Are deja și câteva cărticele în pregătire pe care am pus ochii, însă până atunci vi le prezint pe cele de mai sus. Foarte curând am să revin și cu un concurs sponsorizat de Storia ^_^ (sper să vă placă premiile).


* double drums :)) *

Ha! Colaborarea mea cu cei de la Corint s-a reînnoit și pot spune că sunt mai fericită ca niciodată ^_^ adică, doar uitați-vă la toate minunățiile astea ^.^


Știu că nu prea are legătură, însă vreau să vă recomand două standuri dacă aveți drum pe la Universitate zilele astea unde se ține târgul de mărțisor: Liliana Arnaut (care a făcut și broșa din imagine ^_^) și Differenzial Kraft. Sunt două mici companii care fac produse handmade ge-ni-a-le și care merită toate aprecierile. Eu una m-am îndrăgostit de produsele lor și vă invit să aruncați și voi un ochi pe la standurile/pe site-urile lor. Și nu, nu sunt sponsorizată de ele, ci m-am gândit că poate v-ar plăcea niște obiecte handmade grozave! ;)

Cam asta am strâns eu luna trecută. Păreri? ^_^ Voi ce ați mai cumpărat/primit/câștigat?


You May Also Like

0 comments