In My Mailbox #29

by - noiembrie 30, 2016


E din nou acea perioadă ^-^ #mesohappy !!! 


Am să încep cu această cărticică pe care am primit-o de ziua mea. Trebuie să recunosc că m-a surprins gestul Ralucăi atunci când am văzut coletul, însă surpriza și mai mare a fost surpriza atunci când am văzut cartea! O pusesem de curând pe wishlist, gândindu-mă că ar fi o chestie interesantă de citi. Mulțumesc enorm de mult, Raluca xx ! 💓

//* check out her blog ;)



Am să continui cu căricelele pe care le-am primit și am vă povestesc despre cele primite de la Editura Trei. Este vorba despre o carte istorică și alte două ale unei autoare pe care ar fi trebuit să o văd la teleconferința organizată de editură, însă nu am mai ajuns :(

Am răsfoit „Sceptrul și sângele” și am citit puțin din ea. E o carte istorică pe care v-o super recomand. Stilul autorului este ușor de înțeles și urmărit, iar istoria pe care o prezintă te prinde, nu neapărat prin întâmplări, cât prin fun facts-urile pe care le menționează autorul. Aceasta este despre familiile regale din secolul XX și o puteți comanda aici.

În ceea ce o privește pe Meg Wolitzer, nu pot spune că m-a convins că este un autor must read. Am citit „Belzhar” (găsiți recenzia aici) și mi-a plăcut mai mult decât aș fi crezut, dar parcă nu îndeajuns. Am înțeles că „Interesanții” e mult mai bună. Hmm... Până atunci, găsiți cărticelele și aici.



Apoi a venit Gaudeamus (despre care am scris și aici)... și deși ar părea ciudat, nu m-a băgat deloc în faliment. Asta s-a întâmplat mai târziu cu cele două anticariate 😁

De la Cristina Boncea am primit cel de-al treilea volum din „Octopussy” (recenziile primelor două volume aici și aici) și deja am început să-l citesc aseară din lipsă de activitate. Ceva îmi spune că e ceva mai diferit de celelalte două, însă am să vă povestesc mai multe după ce termin volumul, într-o recenzie :)

Am cumpărat cartea Cristinei Oțel pe care abia aștept să o citesc! Am făst super entuziasmată când am aflat că o să publice o carte și am așteptat momentul prielnic să o achiziționez. Din fericire acesta a fost la Gaudeamus unde Editura Quantum a avut 50% reducere la toate cărticelele 😲

Auziți? Auziți cum cântă corul de îngeri? Mă simt încă în Rai după ce am fost la standul celor de la Nautilus la târg pentru că printre alte cărticele la super-prețuri (pe asta am dat 10 lei, spre exemplu, însă erau și cărticele la 5 lei), am găsit și frumusețea asta - continuarea seriei „Jurnalele Vampirilor”, ciclul „The Hunters” din care la noi au apărut 2/3 volume, iar acesta este al treilea. Știți ce-mi mai trebuie acum ca să pot muri fericită? Ultimele trei volume din ciclul „The Salvation” 🙏




Vă povesteam aici despre un plic pe care l-am luat de la Gaudeamus. Ei bine, uitați ce se află în interiorul lui: fotografii din „Miss Peregrine”! Nu știu cât de fană „Miss Peregrine” sunt, dar sunt o fană a ciudățeniilor, iar fotografiile astea mi-au dat fiori. Cei de la Editura ART știu cum să facă un pinguin ca mine super-mega-fericit 🐧

//* super Instagram pic and here another one


Se pare că am dezvoltat o nouă pasiune pentru semnele de carte de la Cărturești. Am fost în librărie să-mi iau insigna asta suuuper genială și am dat la casă de un teanc de semne de carte. Și ca un om normal - și nu, nu era ciudat deloc -, mi-am luat câte un semn de carte din fiecare în timp ce o doamnă aștepta după mine ca să poată să-și plătească cartea 😆

// scuzați calitatea imaginii - se pare că iar nu mai am baterie la aparat. Găsiți aici o fotografie mai drăguță ^.^


Acum încep cu chestiile pe care le-am cumpărat și care m-au făcut să realizez că probabil n-o să-mi mai cumpăr cărți până... ei bine, până pe la Crăciun 😂

Mi-am luat „Piramida roșie” pentru că iubesc a) felul în care scrie Rick Riordan, b) istoria, c) faptul că Rick îmbină ficțiunea cu istoria și d) coperta (nu e rea, meah). „O scurtă istorie a lumii” am luat-o just for fun! Iar de „Narnia” oricum voiam să mă apuc... cândva... 🙈


A apărut noul număr din Case Regale (!!!) și sunt super entuziasmată! Am reușit să o frunzăresc, dar apoi am pus-o pe raft și am uitat de ea - bine, nici timp n-am avut timp de ea -, dar acum că avem mini-vacanță, abia aștept să o citesc pe îndelete 💚


Și că tot vorbim despre istorie, rămân puțin în zona asta să vă arăt cărțuloiul ăsta pe care ni l-a recomandat profa de istorie. Nu pot să zic că-i extraordinar, autorul intrând prea mult în detalii pentru gustul meu, dar e bună de citit, frunzărit, avut prin casă.


Și de aici începe falimentul :)) Pentru că am tot fost la Anticariatul Unu, nu am putut pleca cu mâna goală, astfel că de fiecare dată am găsit câte ceva de cumpărat. Cel mai surprinsă am fost de „Girl Online” 2 (recenzia pentru primul volum aici) pe care am găsit-o la 10-15 lei, apoi „Legământ de protecție” care dacă nu mă înșel era la 2 lei și în final, „My dilemma is you” care a fost 15 lei și pe care mi-a semnat-o autoarea la Gaudeamus ^-^ (oh, ați văzut ce note mici are seria pe Goodreads? *-* chiar așa de rea e?)


Și ultimele achiziții sunt cele 4 cărticele de mai sus care fac parte din aceeași serie și care mi s-a părut destul de interesantă :D Plus că a fost la un super preț #iregretnothing


Am lăsat la final ce e mai bun, adică această cărțulie-enciclopedie de la Antic ExLibris pe care vi-l super recomand. Au cărți în engleză la suuuper prețuri! Eu am dat 20 de lei pe frumusețea asta și sunt atât de mândră și încântată și fericită și asdfghjkl că o am! Asta pentru că 1) iubesc istoria, parcă v-am mai spus asta :)), 2) are legătură cu istoria Angliei (pe care o ADOR), 3) * regi, regine, monarhie *, 4) încă multe alte chestii pe care nu cred că are rost să le mai înșirui. Am mai pus eu ochii pe încă 2-3 cărticele istorice, dar am să încerc să mă abțin lunile viitoare. Și așa am acumulat atât de multe cărți luna asta, încât o să am nevoie de vreo 2-3 luni să le citesc 🙊

Oh, și am uitat luna trecută să vă arăt ediția în engleză pentru „Toate acele locuri minunate”, iar acum am uitat din nou să îi fac o fotografie, însă am s-o menționez aici și am să vă las cu o așa-zisă fotografie de pe insta 👀


Cam astea au fost achizițiile mele de luna asta. Păreri? Voi ce ați mai primit/câștigat/cumpărat?


*! Toate fotografiile din această postare îmi aparțin!

You May Also Like

6 comments

  1. Nu stiu daca am mai vazut in blogosfera, intr-un post, atat de multe carti :))
    Iti urez spor la citit. Ce mi-a atras atentia este revista cu "Case regale". Pare interesanta si poate o voi cumpara si eu, mai ales ca are si chestiuni legate de arhitectura, presupun.

    Mini vacanta placuta ♥

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. :)) timp să le citesc îmi mai trebuie XD

      Mulțumesc la fel xx ! <3

      Ștergere
  2. Omgg, nu cred că ai găsit "Girl Online 2" la anticariat :O Ce super! Și wow, câte cărți... sper să le citești cu drag pe fiecare în parte! Am și eu "Interesanții", dar cred că o s-o citesc la vară, pare o lectură așa, mai summerish.

    Am tot auzit și eu de semnele de carte de la Cărturești că-s super, dar eu nu le-am văzut până acum. :)) Bine, dacă zici că se găsesc la casă, nici n-am cumpărat ceva de acolo, deci... Oricum, cam cât e unul? Arată super drăguț și m-aș duce să-mi iau și eu. :D

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Reacția mea a fost aceeași :))

      Sunt gratuite *.* that's the awesome part! Sper să găsești la librăria de lângă tine - din câte am înțeles nu sunt peste tot, iar dacă sunt nu sunt foarte diversificate (știu de la prietena mea).

      xx

      Ștergere
    2. Omg, ce tareee! :O Eu de obicei merg în Cărturești Carusel; sper să găsesc și acolo. :D

      Ștergere
    3. Îți țin pumnii ^-^ Eu știu că sunt :3

      xx

      Ștergere